  • Data: 2010-09-22 22:38:39
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i7dk12$mpq$1@news.onet.pl...
    > Cavallino ty jakiś ograniczony psychicznie jesteś czy co?

    Ja kitów ludziom nie wciskam, więc jeśli ktoś to nie ja.

    > Mam ci pokazać co mi komputer pokazuje żebyś uwierzył

    A co tu komputer zmieni?
    Jeśli samochód pali Ci średnio poniżej 5l, to albo nie masz zielonego
    pojęcia co to jest średnio, albo co to jest ciężka noga.
    Jest oczywiście jeszcze opcja, że to tylko trasa z górki, tylko zapomniałeś
    tego napisać.

    >, czy po poprostu dowartościowujesz się obrażając innych.

    Obraża Cię jak ktoś nie wierzy w to co piszesz?
    No to tak jak napisałeś, jesteś ograniczony i to konkretnie.

    > Jak uważasz że 1.5 dci to jakiś pierdzik

    Nie uważam, tylko wiem.
    I to 105 konny, w dużo lżejszej kaście niż Twoja.

    > Pewnie brak techniki nadrabiasz rozmiarem!

    PLONK WARNING

    Popyskować to sobie synku możesz własnemu tatusiowi, najwyżej ci dupsko
    paskiem skroi.