  • Data: 2010-09-22 23:33:12
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i7drgt$eii$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja tam nie wiem może za dużo, ale jeszcze nie miałem samochodu, który
    > średnio palił by mi mniej niż 5/100. Nawet Meriva 1.3 CDTi nie potrafiła
    > się w tej wartości zamknąć.

    Aż polazłem sprawdzić co komp pokazuje po conajmniej ok. 2 tys km. Pokazuje
    6,1/100. Kierowcy pół na pół jedna z nogą za lekką i drugi z dosyć ciężką.
    Ok. 80% przebiegu to niekorkowe jazdy po przedmieściach DC z czego połowa to
    dwupasmówką z prędkością pewnie poniżej 90 km/h.

    Megane II Kombi 1.5 dci 105 KM. Po dwóch latach dalej się niespecjalnie
    sypie. Jakaś poduszka pod silnikiem była wymieniana ostatnio.