    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Date: Wed, 22 Sep 2010 15:03:17 +0200

    Cavallino pisze:

    > Zgadza się - Twoje wypociny to nic innego jak piana.

    naucz sie w koncu cytowac - bo twoje cytowania niestety podpadaja pod
    i/lub czasopisma

    > Po prostu jest bardzo dobrym przypadkiem w kategorii jakość/cena.
    > O ile nie najlepszym cały czas, jak ja kupowałem tak właśnie było i się
    > nie zawiodłem.
    > Czego niestety nie mogę powiedzieć o francuskim konkurencie.

    tu cie boli .... :)

    > To nie jest propaganda, tylko cena faktów, a obsesje to masz Ty, nie
    > mogąc ścierpieć że ktoś chwali samochód z którego jest zadowolony.
    > Ty swojego nie chwalisz, więc albo jesteś z niego niezadowolony, albo
    > jesteś wiecznym malkontentem, stąd nie jesteś w stanie zrozumieć o co
    > chodzi.

    ja chwale - i czy mam piac peany z tego powodu, ze juz 3-ci francuskie
    auto (z szewronami na masce wiec nie renault-niestety ;) sprawuje sie
    bez zarzutu ? (tak sie sklada, ze dwa obecne citroeny wlasnie koncza
    3-ci rok w tym roku i zaden nie mial najmniejszej awarii w tym czasie).
    Mam obecnie pod dachem rowniez niemieckie auto dla ludu czyli vw polo i
    koreanski wytwor produkowany na Żeraniu - tfu Matiza ;). Wszystkie od
    nowosci (tzw. salonowce) i zaden sie nie psuje - ale czy to oznacza, ze
    mam jakies szczescie bo to francuskie czy koreanskie badzieiwe (wg ciebie)?

    Miales pecha - tak trafiles - co nie upowaznia Cie do krytyki wszystkich
    aut tego producenta.

    Jezeli kiedys (ok 13 lat wstecz) wtopilem z F.Escortem czy to oznacza,
    ze mam zawsze odradzac komus zakup aut marki Ford?
    Mi sie niektore modele forda podobaja i do glowy byu mi nie przyszlo, by
    odradzac komus ta marke (odradzam ASO Forda w Bytomiu - ktore notabene
    stracilo juz autoryzacje forda - wiec to juz nie na czasie).

    > Zapewne powinienem chwalić Renault, które sprzedało mi bubla, a ganić
    > Kię która sprzedała mi bardzo dobre auto?
    > Wybacz, ale ja Twojej pokręconej logiki nie zamierzam stosować.
    > Jak ci się nie podoba, że ktoś pisze o swoich spostrzeżeniach - nie
    > czytaj, nie ma obowiązku.

    nie chodzi, ze masz ganic czy chwalic - ale notorycznie niemal mozna
    stawiac zaklady, ze w jakimkolwiek watku padnie slowo Renault - zjawiasz
    sie zawsze ze swoimi skargami (nawet jesli mowa o zupelnie innym modelu
    niz ten, ktorego sam miales).

    --
    pozdr
    Adam (AL)