  • Data: 2010-09-22 00:24:41
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > nie jestem cwokiem

    Jesteś.
    I do tego zakłamanym.

    jak ty

    > nie

    Tak.

    >To Ty mowisz, ze jest super

    Nie - to Ty odbierasz coś czego nie ma. Z matrixa zapewne.

    >a ja chce

    Chcieć to sobie możesz.
    Mnie musisz grzecznie poprosić, a nie zaczynać od kłamstw.

    >bys podal w czym jest lepsze od innej marki - W NICZYM mosci panie

    Znowu Twoja opinia, bez związku z prawdą, widać czytasz coś na innej grupie
    i w innym wymiarze.

    > Aaaa - przypomnialem sobie
    > - cos wspominales, ze wymieniales w zawieszeniu

    I co w związku z tym?

    , bo Ci gwarant nie
    > chcial uwzglednic tego w super-duper 7-mio letnitniej gwarancji
    >
    > Ale wg ciebie to dalej 0 (zero) awarii

    Napisałem wyraźnie że przez 3 lata (a nie że wiekuiście)
    Jak nie umiesz czytać i rozumieć co czytasz, to już nie moja wina.

    > nie odwolam :-P

    Domyślam się.
    Do tego trzeba jaj i cywilnej odwagi.
    Tylko samo kłamstwo lekko przychodzi.

    > hahahaha - boli cie ta kia nie?

    Nie, boli mnie że muszę rozmawiać z czymś takim jak Ty.
    Z czymś co się szczyci, że nałgało.

    > wykazalem

    Przecież to mówię.

    >, ze nie potrafisz w zaden sposob udowodnic swoich tez

    LOL
    Kim Ty jesteś, że myślisz że ktoś będzie robił to, czego sobie zapragniesz?

    > trzymamy cie tu wszyscy za slowo :-D

    Możesz być spokojny.
    Sportage to na dziś najładniejszy SUV, a właśnie od czegoś takiego mam
    zamiar zaczynać rekonesans.

    > jest cala masa aut, ktore rownie sa bezwaryjne jak ta kia

    Być może, ale nie znam takowych, które przy okazji byłyby w cenie niższej
    niż konkurencja.
    Zapodaj jak znasz, chętnię rozpatrzę pomysł.

    > - a wlascicele nie stawiaja ich na oltarzu rodzinnym

    Polecanie komuś czegoś to stawianie na ołtarzu?
    Tak się przyzwyczaiłeś że w necie się tylko szczeka i krytykuje, że jak ktoś
    coś chwali, to Ci się to dziwne wydaje?
    Nie sądź wszystkich po sobie, nie każdy koniecznie musi być bezinteresownym
    nienawistnikiem wszystkiego.