  • Data: 2010-09-22 12:19:52
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    żytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Kup, pojeździj, sam się przekonaj.
    > 1.5dci są znane z abstynencji

    Kuzyn miał 1.5dci, razem jechaliśmy do Bułgarii, ja Megane kombi 1.6 16v on
    Megane htb z dieslem.
    Też opowiadał że mu się w 5l mieści.
    Tyle że na trasie, jak miał za mną jechać, ni cholery nie chciała mu się w 6
    zmieścić.
    A jechaliśmy dość wolno, bo głównie za nim czekałem.
    Więc bajeczki jak to jeszcze cięższe auto, ze słabszym silnikiem który
    trzeba mocniej cisnąć pali jeszcze mniej niż jemu i to podobno przy ciężkiej
    nodze, to można dzieciom na dobranoc opowiadać.

    Owszem - potrafi tyle spalić jak ktoś się będzie o to starał, ja sam kiedyś
    wmieściłem się ceedem w 4,5 l, ale to było na trasie i z minimalnym użyciem
    gazu.
    Nie będą nawijał, że mi auto pali 4,5 l, skoro średnio pali 2 l więcej.