  • Data: 2010-09-22 13:25:56
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-09-22 12:19, Cavallino pisze:

    > Kuzyn miał 1.5dci, razem jechaliśmy do Bułgarii, ja Megane kombi 1.6 16v
    > on Megane htb z dieslem.
    > Też opowiadał że mu się w 5l mieści.
    > Tyle że na trasie, jak miał za mną jechać, ni cholery nie chciała mu się
    > w 6 zmieścić.
    > Owszem - potrafi tyle spalić jak ktoś się będzie o to starał, ja sam
    > kiedyś wmieściłem się ceedem w 4,5 l, ale to było na trasie i z
    > minimalnym użyciem gazu.

    Ja testowo pojechałem ze znajomym do Krakowa, jego Meganką 1.5dci 100KM
    (czy 105, jakoś tak, napewno nie 85KM). Jazda umówiona kolegi z jego
    znajomym kierowcą ciężarówki - czytaj: tempomat na 90km/h i jazda za
    ciężarówką (komunikacja między kierowcami przez CB). W aucie my dwaj,
    plus bagażnik zajęty dwoma dość rozbudowanymi komputerami (na oko jakieś
    60kg bagażu)
    Tankowanie na Orlenie na Bielanach Wrocławskich i odrazu start.
    Tankowanie w Krakowie zaraz na pierwszej stacji. Wynik - spalanie
    2.9/100km (nawet niech błąd wynosi 0,5L to i tak wynik mocno pozytywny).
    W drodze powrotnej, pod moją nogą (tempomat na 120km/h z wciskaniem gazu
    w celu wyprzedzenia wolniejjeźdźców) spalił 4,2.
    Po mieście temu znajomemu nie chciała przekroczyć 6,5/100 pomimo
    sakramenckich wrocławskich korków. Mi raz spaliła jakieś 7,5 wg
    komputera, jak chciałem sprawdzić jej spalanie przy jeździe po ścisłym,
    przytkanym centrum.

    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław; GG:291246; skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90