  • 71. Data: 2019-11-01 15:10:58
    Temat: Re: Pudło
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 07:16, Shrek pisze:

    > Nie znasz się. Skoro go pierdolnął, to znaczy że wtargnął - innej
    > możliwości nie ma. Zenek tak twierdzi, a on się zna:P
    No tak :)

    --
    Janusz

  • 72. Data: 2019-11-01 16:38:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ąćęłńóśźż,

    Thursday, October 31, 2019, 10:25:38 PM, you wrote:

    > www.se.pl/wroclaw/11-letnia-dziewczynka-potracona-pr
    zez-busa-na-pasach-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.
    html

    Tu akurat było wtargnięcie. Ale skazany zostanie kierowca, bo był pod
    wpływem i jechał za szybko - przed tym przejściem - od kiedy pamiętam
    - zawsze było ograniczenie.

    https://www.google.com/maps/@50.7790963,16.107639,3a
    ,75y,317.19h,99.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1saheVAdZ0IIlH
    SjpqXVMjDQ!2e0!7i16384!8i8192?hl=pl&authuser=0

    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2019-11-01 19:40:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Wypadki związane z transportem wpisane są w ten fragment rozwoju ludzkiej
    cywilizacji. Były czasy że najwięcej wypadków związanych z transportem spowodowanych
    bylo kopnięciem lub zrzuceniem przez konia. Oczywiscie nie można przejść dzisiaj do
    porządku dziennego ze ludzie maja ginąć na przejsciach dla pieszych. Nie da sie
    uregulować stosunku kierowca-pieszy wymagając i karząc tylko kierowcow. Wypadki na
    przejsciach to nie jest tylko problem Polski. U nas jest takich wypadkow
    proporcjonalnie troche wiecej niz w państwach zachodniej Europy. Wynika to z tego że
    tam ludzie są na wyższym poziomie tresury. Przywołam przykład z Francją bo o niej
    niedawno pisali na niemieckim polskojęzycznym onanecie. Za razace naruszenie
    przepisów była tam konfiskata pojazdu. Od niedawna za 50+ jest konfiskata. Chcę się
    ktoś założyć że w Polsce tez to zrobia? Zrobia drastyczne ograniczenia prędkości w
    miastach. Zrobia jeszcze sporo rzeczy przez które smycz będzie bardzo krótka a obroża
    zaciśnięta na maksa.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

  • 74. Data: 2019-11-01 19:41:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Prawdopodobieństwo że nikomu nic się nie stanie było tak małe że gdyby się nie
    stało można uznać że wynosiło zero. W zasadzie jest niemozliwe spotkanie się z
    dokladnoscia do milisekund w trójwymiarowej przestrzeni czynników które spowodowały
    wypadek. Nie było by zdarzenia gdyby 10 minut wcześniej dziecko wyrzuciło coś z
    wózka. A może dlatego się zdarzyło że wyrzuciło. To samo z kierowcami. Niepozorne i
    nic nie znaczące zdarzenia sprzed kilku godzin mogły wypadek spowodować albo nie
    spowodować. Każdy wypadek który zaistniał to ciag wielu często nie powiązanych ze
    sobą zdarzeń. I jeśli z łańcucha zdarzeń wypadnie jedno ogniwo to do wypadku nie
    dojdzie.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

  • 75. Data: 2019-11-01 19:42:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nigdy nie mów nigdy. Chyba że nie masz PJ ani samochodu. A tak przy okazji. Co się
    tak usrywasz z tymi pieszymi? Jakas Twoja rodzina czy co? Znasz jakiś logiczny powód
    dla ktorego należy przepuszczac pieszych na przejsciach? Stanie im się coś jak
    poczekają nawet minutę? Dzisiaj na skrzyżowaniu czekałem ze dwie minuty na zielone
    > swiatlo zeby przejechac hulajnoga na drugą stronę. Nic mi się nie stalo ze
    czekałem. Zadnej ujmy na honorze nie doswiadczylem.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

  • 76. Data: 2019-11-01 21:33:51
    Od: collie <c...@v...pl>

    https://zapodaj.net/d297035af345e.jpg.html

  • 77. Data: 2019-11-01 22:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > www.se.pl/wroclaw/11-letnia-dziewczynka-potracona-pr
    zez-busa-na-pasac
    > h-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.html

    Tylko ze tutaj gosc był na prochach wiec trudno mowic o kulturze jazdy
    czy czyms podobnym...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 78. Data: 2019-11-02 00:43:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie znasz się. Skoro go pierdolnął, to znaczy że wtargnął - innej
    > możliwości nie ma. Zenek tak twierdzi, a on się zna:P

    Wystarczy, że szedł przeciwnie do rucho obrotowego Ziemi i zlekka
    podskoczył. ~500km, to już jest solidne wtargnięcie.

    --
    Marcin

  • 79. Data: 2019-11-02 00:56:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie znasz się. Skoro go pierdolnął, to znaczy że wtargnął - innej
    > możliwości nie ma. Zenek tak twierdzi, a on się zna:P

    Wystarczy, że szedł przeciwnie do ruchu obrotowego Ziemi i zlekka
    podskoczył. ~500km/h, to już jest solidne wtargnięcie.

    --
    Marcin

  • 80. Data: 2019-11-02 01:29:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak już jesteś Szrek bystry niczym woda w kiblu to napisz co by dziadka
    zabezpieczylo. Czy przepis ze mial pierwszenstwo bo stal przy przejsciu albo że miał
    pierwszeństwo bo już był na przejsciu by go zabezpieczylo? W Warszawie zawiedli
    ludzie a nie przepisy i to nie podlega dyskusji.