  • 61. Data: 2019-10-31 16:43:33
    Temat: Re: Pudło
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-10-30 o 19:59, 'TomN' pisze:
    > Liwiusz w

    > <https://natemat.pl/288565,nowe-nagranie-z-wypadku-n
    a-sokratesa-na-bielanach-moment-uderzenia-film>

    Pod tym linkiem otwiera mi się film o burmistrzu Włoch, który przyjął
    łapówkę gdy przyglądało mu się CBA.

  • 62. Data: 2019-10-31 17:44:14
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Poldek w

    a-sokratesa-na-bielanach-moment-uderzenia-film>
    > Pod tym linkiem otwiera mi się film o burmistrzu Włoch, który przyjął
    > łapówkę gdy przyglądało mu się CBA.

    Napraw sobie komputer.

    --
    'Tom N'

  • 63. Data: 2019-10-31 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ale pierdoły

    Dziekuje za merytoryczny wkład w dyskusje ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 64. Data: 2019-10-31 21:35:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-10-30 o 10:59, Budzik pisze:

    > Moze rzeczywiście nalezałoby na kursach pokazywac przez godzine filmy jak
    > łatwo moze dojsc do wypadku i jakie sa potem tego konsekwencje...?
    Dokładnie, dzisiaj w Katowicach 29 latek zabił na pasach 90 lataka,
    trudno tu raczej mówić
    o szybkim czy gwałtownym wtargnięciu, dziadzio sobie szedł a młodzieniec go
    rozjechał na przejściu.

    --
    Janusz

  • 65. Data: 2019-10-31 22:25:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.se.pl/wroclaw/11-letnia-dziewczynka-potracona-pr
    zez-busa-na-pasach-sprawca-uciekl-aa-2zT3-295y-r8NU.
    html

    -----

  • 66. Data: 2019-10-31 22:43:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wypadki związane z transportem wpisane są w ten fragment rozwoju ludzkiej
    cywilizacji. Były czasy że najwięcej wypadków związanych z transportem spowodowanych
    bylo kopnięciem lub zrzuceniem przez konia. Oczywiscie nie można przejść dzisiaj do
    porządku dziennego ze ludzie maja ginąć na przejsciach dla pieszych. Nie da sie
    uregulować stosunku kierowca-pieszy wymagając i karząc tylko kierowcow. Wypadki na
    przejsciach to nie jest tylko problem Polski. U nas jest takich wypadkow
    proporcjonalnie troche wiecej niz w państwach zachodniej Europy. Wynika to z tego że
    tam ludzie są na wyższym poziomie tresury. Przywołam przykład z Francją bo o niej
    niedawno pisali na niemieckim polskojęzycznym onanecie. Za razace naruszenie
    przepisów była tam konfiskata pojazdu. Od niedawna za 50+ jest konfiskata. Chcę się
    ktoś założyć że w Polsce tez to zrobia? Zrobia drastyczne ograniczenia prędkości w
    miastach. Zrobia jeszcze sporo rzeczy przez które smycz będzie bardzo krótka a obroża
    zaciśnięta na maksa.

  • 67. Data: 2019-10-31 23:50:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-31 18:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Dziekuje za merytoryczny wkład w dyskusje ;-DDD

    To ja Ci dziękuję, jesteś boski

  • 68. Data: 2019-11-01 07:16:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.10.2019 o 21:35, Janusz pisze:

    > Dokładnie, dzisiaj w Katowicach 29 latek zabił na pasach 90 lataka,
    > trudno tu raczej mówić
    > o szybkim czy gwałtownym wtargnięciu, dziadzio sobie szedł a młodzieniec go
    > rozjechał na przejściu.

    Nie znasz się. Skoro go pierdolnął, to znaczy że wtargnął - innej
    możliwości nie ma. Zenek tak twierdzi, a on się zna:P

    --
    Shrek

  • 69. Data: 2019-11-01 08:58:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://wroclaw.onet.pl/bus-wjechal-w-dzieci-zbieraj
    ace-cukierki-11-latka-w-stanie-ciezkim/pz35kd4

    -----

  • 70. Data: 2019-11-01 14:59:41
    Od: p...@g...com

    --21-letni kierowca busa, który początkowo uciekł z miejsca wypadku, został już
    zatrzymany - poinformowało Radio Zet.

    Znaczy się Krystian będzie miał koleżkę w pierdlu ? Za ucieczkę mam nadzieję dołożą
    mu extra ...