    Subject: Re: Pudło
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 1 Nov 2019 19:42:55 +0100

    > Nigdy nie mów nigdy. Chyba że nie masz PJ ani samochodu. A tak przy okazji. Co się
    tak usrywasz z tymi pieszymi? Jakas Twoja rodzina czy co? Znasz jakiś logiczny powód
    dla ktorego należy przepuszczac pieszych na przejsciach? Stanie im się coś jak
    poczekają nawet minutę? Dzisiaj na skrzyżowaniu czekałem ze dwie minuty na zielone
    > swiatlo zeby przejechac hulajnoga na drugą stronę. Nic mi się nie stalo ze
    czekałem. Zadnej ujmy na honorze nie doswiadczylem.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.