  • 11. Data: 2019-10-29 21:52:11
    Temat: Re: Pudło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Oct 2019 13:36:36 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > --Przy czym niekoniecznie sad przedluzy areszt.Albo tym razem zazalenie zlozy jego
    adwokat i wypuszcza.
    > Nadzieja matką głupich ;-)

    Ale glupi maja szczescie :-)

    Poczekamy, zobaczymy.

    J.

  • 12. Data: 2019-10-29 21:55:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Widziales jak go aresztowali?

    Z tego, co można wyczytać w ogólnodostępnych portalach sprawca jest w
    szpitalu i w związku z tym nie trafił do aresztu.

  • 13. Data: 2019-10-29 21:57:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2019 o 21:55, Poldek pisze:

    > Z tego, co można wyczytać w ogólnodostępnych portalach sprawca jest w
    > szpitalu i w związku z tym nie trafił do aresztu.

    Uuuu. A co mu się stało?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-10-29 22:42:13
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-10-29 19:12, p...@g...com wrote:
    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/bielany/warszawa-sokrat
    esa-bielany-jest-areszt-dla-kierowcy-1392000

    > 3 miechy na dzień dobry czyli święta w pudle a później Zero nakaże ścięcie albo
    rozerwanie końmi w zależności od sondaży ;-)

    A jaki jest powód tego aresztu? Przecież to Sad pierwszej instancji w
    sumie miał rację - nie ma przesłanek żeby gościa aresztować.

    To jakie są to przesłanki teraz? Coś się zmieniło istotnego? Czy jednak,
    już nie mamy prawa i o losie człowieka ma decydować żądza zemsty ze
    strony tłumu?

    Wreszcie pytanie zasadnicze, która zadałem już gdzieś indziej. Czy
    ktokolwiek zyska na tym, że potencjalnie ten człowiek będzie siedział?
    No i czy rzeczywiście jest on kryminalistą? No i wreszcie - jaką rolę ma
    spełnić ZK w jego przypadku (czy to teraz czy później)?

    Niestety źle się dzieje jak głupi tłum usiłuje narzucać jak stosować
    paragrafy wedle własnego ograniczonego i spaczonego pojmowania w imię
    zaspokojenia własnej żądzy zemsty i/lub poczucia sprawiedliwości. Źle
    się to kończy, źle. Zazwyczaj totalnym wypaczeniem a na najwyższych
    szczeblach władzy - takim czy innym autorytaryzmem.

    Wygląda to wszystko jak makabryczny żart skoro wiwatujący tłum niczym na
    igrzyskach gestem podniesionego lub opuszczonego kciuka ma decydować o
    tym co się dzieje.

    --
    mk4

  • 15. Data: 2019-10-29 23:10:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.10.2019 o 21:57, Shrek pisze:

    > Uuuu. A co mu się stało?

    CHGWhttp://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,
    25361357,kierowca-ktory-smiertelnie-potracil-mezczyz
    ne-na-bielanach.html
    --
    Czarek

  • 16. Data: 2019-10-29 23:35:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ulica zostanie zmodernizowana, zostaną zainstalowane progi zwalniające. Niech kurwa
    od razu zamkną dla ruchu. Jeden tani znak załatwi sprawę.

  • 17. Data: 2019-10-30 05:42:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2019 o 23:10, Czarek pisze:

    > CHGWhttp://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,
    25361357,kierowca-ktory-smiertelnie-potracil-mezczyz
    ne-na-bielanach.html

    A zawsze mówili, że to pieszy ma uważać, bo kierowcy nic się nie stanie.
    A tu proszę - samobója chce strzelić. Normalnie pieszy co mu wtargnął
    jest prawie winien jego śmierci:P

    Tak się panowie kozaki w necie kończy to w realu.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-10-30 05:53:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ulica zostanie zmodernizowana, zostaną zainstalowane progi zwalniające. Niech kurwa
    od razu zamkną dla ruchu. Jeden tani znak załatwi sprawę.

    A co cię to obchodzi. Jak ci się nie podoba to nie przyjeżdzaj. Nikt za
    tobą tu tęsknic nie będzie.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2019-10-30 05:59:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2019 o 22:42, mk4 pisze:

    > A jaki jest powód tego aresztu? Przecież to Sad pierwszej instancji w
    > sumie miał rację - nie ma przesłanek żeby gościa aresztować.

    Ciężko się nie zgodzić.

    > To jakie są to przesłanki teraz?

    Że zastanawiają się czy mu nie zmienić klasyfikacji a co za tym idzie
    zagrożenie znacznie wyzszą karą.

    > Coś się zmieniło istotnego?

    No jak dla mnie tak. Gdyby mi groziło dożywocie, to zacząłbym sprawdzać
    z kim nie mamy umowy o ekstradycji.

    > Czy jednak,
    > już nie mamy prawa i o losie człowieka ma decydować żądza zemsty ze
    > strony tłumu?

    Prawa to akurat od dawna nie mamy, a od niedawna nawet nie udajemy. No
    miał pecha. Załatwił sprawę spektakularnie, to teraz ma.

    > Wreszcie pytanie zasadnicze, która zadałem już gdzieś indziej. Czy
    > ktokolwiek zyska na tym, że potencjalnie ten człowiek będzie siedział?

    Tak - może się któryś inny zastanowi. W ogóle wiadomo, że resocjalizacja
    nie działa, więc idąc twoim tropem, albo nie karać w ogóle albo kula w łeb.

    > No i czy rzeczywiście jest on kryminalistą? No i wreszcie - jaką rolę ma
    > spełnić ZK w jego przypadku (czy to teraz czy później)?

    Kary.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2019-10-30 09:14:37
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-10-29 o 19:32, Shrek pisze:
    esa-bielany-jest-areszt-dla-kierowcy-1392000

    > To akurat pod publiczkę. No chyba że naprawdę obawiają się że da nogę do
    > izraela. W sumie odkąd mu dożywociem zaczęli grozić to ma sens.

    Sprawca tragicznego wypadku na warszawskich Bielanach, w wyniku którego
    zginął 33-latek, został zapytany przez dziennikarza ,,Polsat News", czy
    zmierza przeprosić za to, co zrobił. 31-latek w odpowiedzi opowiedział o
    swoim stanie psychicznym.

    "Na tą chwilę, jak pan chce cokolwiek wpisać, to pan wpisze, że wczoraj
    była sprawa popełnienia samobójstwa i to może pan wpisać. Jak pan chce,
    może pan to wpisać. Ja chciałem sobie wczoraj przez tą całą sytuację
    odebrać własne życie, a wy robicie z tego k... taką podpuchę i takie
    bzdury wypisujecie. Ja już, że tak powiem, trzeci dzień nie śpię, trzeci
    dzień nie jem i wizje mam cały czas przed oczami i wszystko widzę. Ja
    teraz na tą chwilę jestem już na izbie przyjęć w szpitalu i zaraz mnie
    po prostu będą zabierali. Jeżeli uznają, że jest ze mną tak źle, jak ja
    czuje, że jest ze mną źle, no to może się to skończyć jeszcze gorzej,
    niż ja sobie wyobrażam. A wiem, że ja już mam pętle na szyi, ja już to
    wiem" -- mówił w rozmowie z ,,Polsat News" Krystian O., sprawca wypadku na
    warszawskich Bielanach.

    Ciekawe, jak ktoś bez mózgu i sumienia może cokolwiek myśleć i przeżywać
    jakiekolwiek emocje...

    Ps. To taka nowa świecka tradycja - robić ze sprawcy wypadku celebrytę z
    wywiadami...

    T.