  • Data: 2019-10-31 06:21:07
    Temat: Re: Pudło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2019 o 22:15, J.F. pisze:

    > Ale chodnika nie wymieniles, a moze tam pieszy wlasnie wchodzi i
    > wejdzie Ci przed maske :-P

    Masz mnie. A teraz - jaka jest odpowiedz na twoje poniekąd podchwytliwe
    pytanie?

    > A u mnie na odwrot :-P

    To nie zapierdalaj, albo ustaw +20.

    > A o czym ? On stawia zarzuty i nie musi o nich z toba dyskutowac :-P

    Ale wcześniej cię przesłuchuje. Jest okazja do zamienienia paru słów.

    > Ile to ostatnio wystarczylo - 61/50 ...

    Do postawienia zabójstwa z zamiarem ewentualnym? Z tego co poszukałem
    było to ostatnio po tym jak się deblile ścigali po jeleniej górze. Tam
    nie było +11.

    > 70 to jest "normalnie". Chwila zagapienia i zrobi sie 90 :-P

    Nie "normalnie", a +20. Wiesz już że jedziesz +20 i raczej więcej nie
    chcesz przekroczyć. Naprawdę to dla ciebie problem, żeby nie przekraczać
    niechcący prędkości o 50km/h (czyli dwukrtonie)?

    --
    Shrek