    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pszemol, sam nie wiem co jest lepsze
    Date: Mon, 26 Oct 2015 07:29:52 -0500
    <5629f8d3$0$8385$65785112@news.neostrada.pl> <n0d7je$8dn$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <562a2937$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    <562a4094$0$9566$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1dlhs9nn3rfjj.3lv7d4afrwil$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <562d4d13$0$9568$65785112@news.neostrada.pl> <n0k3fo$sa8$1@dont-email.me>
    <562dfc43$0$9569$65785112@news.neostrada.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:562dfc43$0$9569$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    much-internal-storage-you-actually-get-with-popular-
    smartphones_id51856

    > Pszemol z ta przewaga moglbys nieco wyluzowac.

    No ale dlaczego, skoro ją widać na załączonym obrazku?
    Apple iPhone 5C 16G na 1-szym miejscu. Mam to przemylczeć? Dlaczego?

    > Przy okazji mulenia mojego iPada wychodzi jak to w codziennym uzytkowaniu
    > wyglada korzystanie z urzadzen z iOS
    > (OSX juz nawet w to nie mieszam).

    Przecież nikt Ci ręki nie wykręcał aby aktualizować.
    To, że nowsze wersje mają więcej features które mogą
    spowalniać starsze systemy jest oczywiste od dawna.
    Niektóre takie ficzerki są nawet wyłączane, bo Apple
    wie że stary procek w ogóle nie poradzi sobie (tak
    jest z Siri czy aktywną nawigacją głosową dla iPhone4).

    > -stare urzadzenie zaktualizowane do nowej wersji MULI. I to nie tylko
    > przypadek mojego iPada 2, w sieci jest sporo zali i poradnikow jak starac
    > sie z tym cos zrobic
    >
    > -alternatowya jest Twoje postepowanie czyli brak aktualizacji od kilku
    > lat. W konsekwencji Twoj telefon NICZYM nie rozni sie od smartfona
    > zAndroidem, ktory od kilku lat rowniez nie ma wsparcia - jest tak samo
    > dziurawy i podatny na ataki.

    Jakie ataki? :-) Naczytałes się jakichś bajek o zombies?

    > -co wiecej, w przypadku starej wersji iOS chyba bardziej wychodzi
    > niekompatybilnosc nowych aplikacji ze starym systemem

    A wróbelek ma jedno skrzydełko bardziej?

    > -no a juz ta wzmianka o FB zapychajacym i zamulajacym telefon to juz jakas
    > kpina. Tak wyglada korzystanie z tej bezproblemowej technologii z
    > Cupertino? Zainstaluj > korzystaj > odinstaluj > zainstaluj > korzystaj

    Trudno żeby Apple był odpowiedzialny za każdą źle napisaną apkę.
    Czy Google obciążasz za aplikację do pierdzenia która nie działa?

    > Zatem wg mnie hipokryzja jest polecanie starszej wersji iPhone'a komus kto
    > szuka telefonu. Za te same pieniadze kupi sensownego Andoida.

    Nie, nie hipokryzja - nie polecam iPhone 3GS ani iPhone4.
    Natomiast iPhone 4S, 5, 5C i 5S są już wystarczająco szybkie
    i nie zamulają na iOS8.