eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPszemol ratujRe: Pszemol ratuj
  • Data: 2016-03-29 14:44:26
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-03-29 o 13:50, Pszemol pisze:
    > "z" <...@...pl> wrote in message
    > news:56fa1bbf$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:
    >>
    >>> Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
    >>> operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.
    >>
    >> Nie na temat.
    >
    > Jak najbardziej na temat: nie miewasz problemu z upgrade WM
    > skoro ...WM nie oferuje upgradu :-)

    Aktualizacje systemu robią się same. Nawet nie muszę o tym wiedzieć.
    Dalej nie kodujesz faktów a później manipulujesz tymi Tobie wygodnymi.

    Nie miałem jeszcze takiej sytuacji żeby system nie mógł sobie poradzić
    ze swoim jestestwem.

    > Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi - zapamiętaj to sobie.
    > Jeśli raz na jakiś czas Apple zaliczy wpadkę to nie umniejsza to
    > w żadnym stopniu jego zasług w odświeżanie starego sprzętu.
    > Zastanów się teraz, na spokojnie, z jakim osem sprzedawano nowy
    > iPhone 5C. Narzekasz że upgrade do 9.1.3 miało małe potknięcie.
    > Ile wersji Apple wypuścił w między czasie?

    Ale muszę aktualizować żeby działał poprawnie. Tak twierdzi producent i
    jego serwis :-)

    > Zwróć uwagę, proszę, że serwis żyje z Twoich pieniędzy po
    > gwarancji, albo z pieniędzy Apple na gwarancji...
    > Wykorzysta niewiedzę użytkownika aby opcję przestawić,
    > czy telefon zresetować (dawniej się wyciągało baterię)
    > ale klientowi tego nie powie że mógł sobie samemu naprawić
    > "zepsuty" telefon tylko skasuje kłamiąc że dwa dni spędził
    > naprawiając... A potem klient jest dumny z serwisu i zadowolony
    > że "tylko" stówę kosztowało ....przytrzymanie guzika power 10 sekund :-)

    Twierdzisz że autoryzowany serwis/sprzedawca Apple tak potraktuje
    klienta z gwarancyjnym telefonem. Do tej pory jestem bardzo zadowolony z
    obsługi i kompetencji pracujących tam ludzi.
    Nie ściemniali tylko mówili jak jest. Jak sam namotałem z hasłami i jak
    w pewnych sytuacjach dotyk przestawał działać. Mogli pogonić a nie
    pogonili.
    U siebie za wodą masz inne doświadczenia?

    z


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: