eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPszemol ratujRe: Pszemol ratuj
  • Data: 2016-03-29 17:38:30
    Temat: Re: Pszemol ratuj
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    z <...@...pl> wrote:
    > W dniu 2016-03-29 o 13:50, Pszemol pisze:
    >> "z" <...@...pl> wrote in message
    >> news:56fa1bbf$0$696$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> W dniu 2016-03-29 o 00:54, Pszemol pisze:
    >>>
    >>>> Tylko Apple oferuje kilka razy w roku uaktualnienie systemu
    >>>> operacyjnego nawet dla tak starych urządzeń jakim jest dziś 4S.
    >>>
    >>> Nie na temat.
    >>
    >> Jak najbardziej na temat: nie miewasz problemu z upgrade WM
    >> skoro ...WM nie oferuje upgradu :-)
    >
    > Aktualizacje systemu robią się same. Nawet nie muszę o tym wiedzieć.
    > Dalej nie kodujesz faktów a później manipulujesz tymi Tobie wygodnymi.
    >
    > Nie miałem jeszcze takiej sytuacji żeby system nie mógł sobie poradzić
    > ze swoim jestestwem.
    >
    >> Błędów nie robi tylko ten co nic nie robi - zapamiętaj to sobie.
    >> Jeśli raz na jakiś czas Apple zaliczy wpadkę to nie umniejsza to
    >> w żadnym stopniu jego zasług w odświeżanie starego sprzętu.
    >> Zastanów się teraz, na spokojnie, z jakim osem sprzedawano nowy
    >> iPhone 5C. Narzekasz że upgrade do 9.1.3 miało małe potknięcie.
    >> Ile wersji Apple wypuścił w między czasie?
    >
    > Ale muszę aktualizować żeby działał poprawnie. Tak twierdzi producent i
    > jego serwis :-)
    >
    >> Zwróć uwagę, proszę, że serwis żyje z Twoich pieniędzy po
    >> gwarancji, albo z pieniędzy Apple na gwarancji...
    >> Wykorzysta niewiedzę użytkownika aby opcję przestawić,
    >> czy telefon zresetować (dawniej się wyciągało baterię)
    >> ale klientowi tego nie powie że mógł sobie samemu naprawić
    >> "zepsuty" telefon tylko skasuje kłamiąc że dwa dni spędził
    >> naprawiając... A potem klient jest dumny z serwisu i zadowolony
    >> że "tylko" stówę kosztowało ....przytrzymanie guzika power 10 sekund :-)
    >
    > Twierdzisz że autoryzowany serwis/sprzedawca Apple tak potraktuje
    > klienta z gwarancyjnym telefonem. Do tej pory jestem bardzo zadowolony z
    > obsługi i kompetencji pracujących tam ludzi.
    > Nie ściemniali tylko mówili jak jest. Jak sam namotałem z hasłami i jak
    > w pewnych sytuacjach dotyk przestawał działać. Mogli pogonić a nie
    > pogonili.
    > U siebie za wodą masz inne doświadczenia?

    Gratuluję zadowolenia z serwisu :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: