  • 21. Data: 2011-09-05 11:57:39
    Temat: Re: Psychopatia?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-05 11:34, Myjk pisze:
    > Mon, 05 Sep 2011 10:32:28 +0200, The_EaGle

    > Oj tak! Żółte naklejki ratujom rzycie!!!

    Znaczy że jak się nimi rzyć zaklei to ... hm?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 22. Data: 2011-09-05 12:03:20
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Ale co oni próbują osiągnąć? Zabić kogoś na drodze?

    Obawiam się że taki kutas jest zbyt tępy na to żeby zrozumieć, że kogoś może
    zabić.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 23. Data: 2011-09-05 12:05:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Monday, September 5, 2011, 11:34:53 AM, you wrote:

    > Oj tak! Żółte naklejki ratujom rzycie!!!

    A ile już tych rzyci uratowały?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-09-05 12:07:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Monday, September 5, 2011, 11:57:39 AM, you wrote:

    > Znaczy że jak się nimi rzyć zaklei to ... hm?

    Znaczy jak sobie motorcycek rzyć zaklei, to może na górskiej drodze mu
    te skórkowe galoty uratuje przed zabrudzeniem ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-09-05 12:10:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Sep 2011 12:05:43 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > A ile już tych rzyci uratowały?

    Tysiunc pińćset! Najmniej!

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 26. Data: 2011-09-05 13:31:30
    Od: "Marcin N" <m...@w...onet.pl>

    > Hello,
    (...)

    Co wspólnego ma opisane zdarzenie z psychopatią?
    Psychopata, to czlowiek, który NIE KIERUJE SIĘ EMOCJAMI. Jest ich prawie
    pozbawiony. Ma cel i go realizuje.

    Twój przykład pokazuje sytuację przeciwną: nie ma żadnego celu, jes za to
    mnóstwo emocji, które są motorem bezsensownych zachowań.

  • 27. Data: 2011-09-05 14:14:53
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > olej to zwyczajnie sikiem falistym - szkoda nerwow. prostaka nie
    > naprawisz. conajwyzej mozesz wezwac policje i oswiadczyc im co probowal
    > robic

    OK. A co z gościem, którego kiedyś po takich manewrach udało mi się
    zatrzymać?
    Jego pierwsze słowa (gość w wieku ok. 50lat, ja wtedy pewnie ok.30)
    brzmiały - "niech mnie Pan nie bije, jestem z policji"....

  • 28. Data: 2011-09-05 16:20:54
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    w sumie pasuje, ale faktycznie sie rozpedzilem ;)

  • 29. Data: 2011-09-05 16:21:51
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > Jego pierwsze słowa (gość w wieku ok. 50lat, ja wtedy pewnie ok.30)
    > brzmiały - "niech mnie Pan nie bije, jestem z policji"....

    heh... dobre....
    pewnie bym tylko opieprzyl od stop do glow wykazujac debilizm i brak
    instynktu samozachowawczego

  • 30. Data: 2011-09-05 16:27:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Monday, September 5, 2011, 4:21:51 PM, you wrote:

    > heh... dobre....
    > pewnie bym tylko opieprzyl od stop do glow wykazujac debilizm i brak
    > instynktu samozachowawczego

    Instynkt samozachowawczy u policjanta? Tobie chyba jeszcze nigdy nie
    wyskoczył pod koła z lizakiem...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl