  • Data: 2014-11-12 21:15:11
    Temat: Re: Psychoakustyka - warto przeczytać
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie nie, moment. STOP. Jakie "mniej oczywiste" jest wpływanie kabli
    > ethernetowych na dzwięk w głosnikach? Bo wydaje się ze choćby nie
    > wiadomo jak skomplikowane było ucho to niestety sumy CRC pakietu nie
    > przeskoczysz.

    Chyba koniecznie chcesz prowadzić dyskusję tam, gdzie akurat nie ma o
    czym. Napisałem , że OCZYWISTE JEST, że dla cyfrowej transmisji via
    ethernet dyskusje o jakości kabla są bez sensu.

    Natomiast MNIEJ OCZYWISTA jest kwestia, czy da się usłyszeć jakąś
    różnicę w kablu głośnikowym, czy różnicę pomiędzy cyfrowym audio 192kHz
    vs 44.1Khz itp itp.

    > Nie znalazłem tam ani śladu ethernetu. Za to dużo tam ciekawych
    > informacji. Ale nic o ethernecie i prędkości elektronów w miedzi.

    Nikt nie twierdził, że jest.