  • Data: 2014-11-15 01:57:43
    Temat: Re: Psychoakustyka - warto przeczytać
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-12 03:49, sundayman pisze:

    > Przede wszystkim zaś powinna ta lektura skłonić do większej pokory i
    > nieco mniejszej pewności "co da się usłyszeć, a czego nie" :)

    Ależ ty podchodzisz do problemu od dupy strony. Tu nie chodzi o to, co
    się da usłyszeć a co nie. Audiovoodoo to jest religia i jak każda
    religia służy przede wszystkim nakręcaniu ego jej wyznawcy. Kierunkowe
    kable ethernetowe z nieprawdopodobnych stopów to są dewocjonalia, które
    owieczki nabywają, żeby jeszcze bardziej podniecić swoje ego myślą, jacy
    to z nich gorliwi wyznawcy. To jest istota audiovoodoo a nie wykresy czy
    analizy.

    Jeśli jeszcze nie rozumiesz, co to jest religia, to ci powiem, że kiedyś
    jednemu zawziętemu katolikowi próbowałem wykazać, że to, co on głosi
    jako swoją wiarę jest niezgodne z tym, co mówi jego własna katolicka
    biblia. Myślisz, że do owieczki dotarło, że zbłądziła z wyznaczonej
    drogi? Gdzie tam. Dalej pieprzył to samo i dalej twierdził że jest
    katolikiem. I to wybitnym katolikiem na tle tych mas chodzących do kościoła.

    Dlatego postawiłem hipotezę, że każda religia służy wyłącznie pompowaniu
    własnego ego i jak dotąd nie znalazłem nic, co by tą hipotezę obaliło.