  • Data: 2012-01-20 14:11:17
    Temat: Re: Pspice, narastająca amplituda nie działa dalej
    Od: Marek Panek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-20 13:24, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Tomi" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Moja metoda daje taki plik Schematic1.sch (2302 bajty)
    > Linie w nim oddzielone są tylko LF
    > Jak skopiowałem to tu, a potem stąd do notatnika i zapis do pliku x.sch
    > (2420 bajtów bo linie oddzielone CR LF) to przy otwieraniu PSpice pisze
    > "Invalid Page offest" po czym otwiera go i dalej wszystko działa.
    > ====================================
    > *version 9.1 997002878
    > u 18
    > MULT? 2
    > V? 3

    cut

    Człowieku po co taka armata na muchę.
    1. Wątkodawca mówił o PSpice
    2. I analizie z udziałem sinusoidy o narastającej amplitudzie
    Więc:
    3. Opis układu:
    Szeregowo połączone dwa rezystory (1k)- dzielnik, przyłączone do źródła
    napięcia V1, które właśnie definiuje eksponencjalnie rosnace napięcie
    sinusoidalne o częstotliwosci 1kz i amplitudzie 1V

    sinus rosnacy
    v1 1 0 SIN( 0 1 1.000E3 0 -150 0 )
    r1 1 2 1k
    r2 2 0 1k
    .tran 0.01m 10m
    .probe
    .end

    Każdy z symulatorów opartych na spice może zaczytać ten zbiór wejściowy
    pzdrw
    pan-mar