  • Data: 2011-10-01 17:11:20
    Temat: Re: Przyzwoity kompakt z makro (ważne!) do ok. 1500zł
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-01 09:46:56 +0000, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> said:

    > A... co ma to wspólnego z moją wypowiedzią?

    A to, że najcześciej te aparaty, o których piszesz, o dobrym makro z
    dłużą ogniskową są po prostu duże (relatywnie do tych "małych").
    Ty patrzysz na zagadnienie ze swojego punktu widzenia. Dla Ciebie
    jokość makro jest pierwszorzędna.
    Pytający natomiast co prawda nie sprecyzował co rozumie, przez mały z
    dobrym makro, ale napisał, że jakaiś tam fuji nie spełnia tych
    wymagania. Ale właśnie dla tego, że przedstawił wybór negatywny dość
    łatwo się zorientować o co chodzi.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam