  • 31. Data: 2012-12-13 23:12:00
    Temat: Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-13, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Wystarczy, że nazwiesz rzecz po imieniu. Piractwo to nie kradzież.
    > Piractwo to piractwo.

    W Kodeksie Karnym nie ma słowa "piractwo". Są za to różne ciekawe
    artykuły. Polecam: 278, 291, 292, 293.

    pozdrawiam,
    PK

  • 32. Data: 2012-12-13 23:20:05
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-13 23:12, PK pisze:

    > W Kodeksie Karnym nie ma słowa "piractwo". Są za to różne ciekawe
    > artykuły. Polecam: 278, 291, 292, 293.

    A Ty jesteś w sądzie lub na posiedzeniu sejmowym, czy w swoim domu w
    Usenecie?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 33. Data: 2012-12-13 23:31:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 13 Dec 2012 02:20:49 +0100, Dawid napisał(a):

    (ciach...)
    > Człowieku rozwalasz tymi tekstami.
    > Zrobisz karierę w jakimś stendupie :-)
    > Dzieci na komórki walą antywiry jednym paluchem i zapominają.
    > Nowe systemy i programy instalują się już prawie same, tylko klikologia.
    > Obsługa komputera staje się banalnie prosta, bo inaczej kto by to teraz
    > kupił.

    Potem jest tylko płacz, że strona startowa podmieniona, fafdziesiąt
    toolbarów w przeglądarce się pojawiło, a na starcie systemu ładuje się
    pierdyliard dziwnych aplikacji. :D

    [ Kobieto! Chcesz się dowiedzieć, co twoje przyjaciółki NAPRAWDĘ sądzą ]
    [ o twoim mężu? Powiedz im, że się rozwodzicie. (JoeMonster.org) ]

  • 34. Data: 2012-12-13 23:46:05
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-13, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > A Ty jesteś w sądzie lub na posiedzeniu sejmowym, czy w swoim domu w
    > Usenecie?

    To prawo obowiązuje tylko w sądach?

    pozdrawiam,
    PK

  • 35. Data: 2012-12-13 23:50:47
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-13, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:
    > Potem jest tylko płacz, że strona startowa podmieniona, fafdziesiąt
    > toolbarów w przeglądarce się pojawiło, a na starcie systemu ładuje się
    > pierdyliard dziwnych aplikacji. :D

    "A te www.gorace14stki.pl to się same otwierają! Naprawdę!"
    W wariancie lajtowym:
    "Nie da się używać Windowsa 7 na mniej niż 4 GB RAM! Mi zaraz po starcie
    >czysty system< zajmuje 3.5 GB, a przecież trzeba jeszcze coś odpalić!"

    pozdrawiam,
    PK

  • 36. Data: 2012-12-13 23:55:39
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-13 23:46, PK pisze:

    > To prawo obowiązuje tylko w sądach?

    Nie załaapałeś. W Polsce tylko konstytucja jest ustawą 'twardą'. To, że
    w prawie nie ma jeszcze pojęcia "piractwo komputerowe", jeszcze nie
    znaczy, iż go nie będzie. Jak może być np. z marihuaną, której (UWAGA!
    Pochwalę się!) próbowałem i uważam, że papierosy powinny być zakazane
    (tylko przez wzgląd na "palaczy biernych"), a zioło sprzedawane w
    aptekach w kategorii i cenie melisy leczniczej. :)

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 37. Data: 2012-12-14 00:05:57
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-13 23:50, PK pisze:
> [...]
    > "Nie da się używać Windowsa 7 na mniej niż 4 GB RAM! Mi zaraz po starcie
    > czysty system< zajmuje 3.5 GB, a przecież trzeba jeszcze coś odpalić!"

    No i gdzie widzisz problem? Bo mnie się dzięki takim osobom zdarzało
    zarobić. Do tej pory nie rozumiem, jak się siostrze udało rozłożyć
    system w taki sposób, że w "serwisie" niby naprawili, skasowali tylko na
    50 zł, ale działało przez tydzień. Dopiero moja interwencja w postaci
    zmiany XP na Win7 + wcześniejsza wymiana napędu optycznego rozwiązała
    problem (na zabawy z Hiren's Boot nie miałem czasu).

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 38. Data: 2012-12-14 00:13:00
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-12-13 23:31, Przemysław Ryk pisze:
> [...]

    > Potem jest tylko płacz, że strona startowa podmieniona, fafdziesiąt
    > toolbarów w przeglądarce się pojawiło, a na starcie systemu ładuje się

    Zauważ, że mowa była o instalowaniu, nie używaniu i rozpieprzaniu
    oprogramowania.Co kto robi ze swoim systemem to mnie g... obchodzi.
    Ty nawet czytać nie umiesz ze zrozumieniem, to samo PK.
    Jeżeli komuś opchnę samochód, a gość umie go zatankować i ruszyć, to
    wali mnie jak i kiedy go rozwali.

  • 39. Data: 2012-12-14 00:41:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 00:13:00 +0100, Dawid napisał(a):

    > Zauważ, że mowa była o instalowaniu, nie używaniu i rozpieprzaniu
    > oprogramowania.

    Instalacja opisywaną przez Ciebie metodą klikologii na małpę daje takie, a
    nie inne efekty.

    > Co kto robi ze swoim systemem to mnie g... obchodzi.
    > Ty nawet czytać nie umiesz ze zrozumieniem, to samo PK.
    > Jeżeli komuś opchnę samochód, a gość umie go zatankować i ruszyć, to
    > wali mnie jak i kiedy go rozwali.

    Łaaaał. Jesteś boski normalnie.

    [ Chęć do reformowania mężczyzny jest tym, czemu nie potrafi się oprzeć ]
    [ żadna kobieta. (Bernard Samson, Len Deighton "Mecz w Londynie") ]

  • 40. Data: 2012-12-14 01:08:24
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-12-14 00:41, Przemysław Ryk pisze:

    > Instalacja opisywaną przez Ciebie metodą klikologii na małpę daje takie, a
    > nie inne efekty.

    > Łaaaał. Jesteś boski normalnie.

    A ty głupi