  • 1. Data: 2012-12-11 12:57:22
    Temat: Huawei 3131 jako pendrive - jaka maks. wielkosc karty?
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    Witam,
    jaka maksymalnie duza karte micro sd mozna wlozyc do modemu Huawei
    3131? 32GB?
    Jakies minusy uzywania modemu jako pendrive'a (w stosunku do zwyklego
    "sticka")? Plusem jest jedna zabawka zamiast dwoch.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2012-12-11 13:37:06
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 03:57:22 -0800 (PST), Piotr Molski napisał(a):

    > Witam,
    > jaka maksymalnie duza karte micro sd mozna wlozyc do modemu Huawei
    > 3131? 32GB?

    Tak.
    Micro SD card slot
    Support(up to 32GB)
    http://www.huaweidevice.com.eg/Product-Description/D
    ata-cards-E3131.php

    > Jakies minusy uzywania modemu jako pendrive'a (w stosunku do zwyklego
    > "sticka")? Plusem jest jedna zabawka zamiast dwoch.

    Jeśli podłączasz go do komputera (a w zasadzie kontrolera usb), w którym
    wcześniej nie był używany - długi czas wykrywania i instalowania modemu,
    wyskakujący instalator programu do obsługi modemu. Może też gryźć się z
    aktualnie aktywną kartą sieciową (jeśli nastąpi autopołączenie). Raczej bym
    go używał jako czytnik microSDHC niż pendrive.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2012-12-11 14:25:52
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    On 11 Gru, 13:37, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    > Support(up to 32GB)http://www.huaweidevice.com.eg/Product-Descript
    ion/Data-cards-E3131.php
    Dzieki. Szukalem na huawei.com a nie huaweidevice.com

> [...]
    > aktualnie aktywną kartą sieciową (jeśli nastąpi autopołączenie). Raczej bym
    > go używał jako czytnik microSDHC niż pendrive.

    No to chyba sobie odpuszcze taka opcje.

    dzieki
    Piotr

  • 4. Data: 2012-12-12 00:02:40
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Tak.
    > Micro SD card slot
    > Support(up to 32GB)

    Pewnie wieksza tez by widzial - czesto informacje producentow
    (cholera wie dlaczego) nie sa wiarygodna wyrocznia.

    > Jeśli podłączasz go do komputera (a w zasadzie kontrolera usb), w którym
    > wcześniej nie był używany - długi czas wykrywania i instalowania modemu,

    Zawsze moze wylaczyc wirtualny cd, czy nawet modem
    i zostanie mu sam czytnik ;).

  • 5. Data: 2012-12-12 03:00:43
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Q wrote in <news:ka8e1k$n05$1@node1.news.atman.pl>
    > Pewnie wieksza tez by widzial - czesto informacje producentow
    > (cholera wie dlaczego) nie sa wiarygodna wyrocznia.

    SDHC konczy sie na 32GB.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#SDHC
    Jesli nie obsluguje SDXC, to 32GB wydaja sie rozsadnym, nieprzekraczalnym
    limitem.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2012-12-12 12:55:42
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-12-11 12:57, Piotr Molski pisze:
    > Jakies minusy uzywania modemu jako pendrive'a (w stosunku do zwyklego
    > "sticka")? Plusem jest jedna zabawka zamiast dwoch.

    możesz zrobic extroota na routerach z listy openwrt. Wiekszosc routerów
    ma 4 MB flash, co za tym idzie nie ma miejsca na instalacje wszytkich
    pakietów. Robiąc extroota na karcie modemu mozesz juz instalowac co Ci
    sie podoba. Szczegolnie fajnie jest zainstalowanie serwera plików,
    torrenty (fajne przy wolnym laczu, nie musisz zostawiac kompa na chodzie)

    --
    the_foe

  • 7. Data: 2012-12-12 21:12:52
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    On 12 Gru, 12:55, the_foe <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    > sie podoba. Szczegolnie fajnie jest zainstalowanie serwera plików,
    > torrenty (fajne przy wolnym laczu, nie musisz zostawiac kompa na chodzie)

    Hmm, obrazasz mnie prawda? Bo nie znam 1/3 z tych slow
    ;) ;) ;)

    pozdr
    Piotr

  • 8. Data: 2012-12-13 15:55:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-12-12 12:55, the_foe pisze:

> [...]
    > sie podoba. Szczegolnie fajnie jest zainstalowanie serwera plików,
    > torrenty (fajne przy wolnym laczu, nie musisz zostawiac kompa na chodzie)

    A na DD-WRT też się da takie coś?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/