  • Data: 2012-12-13 01:23:04
    Temat: Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-12 22:09, PK pisze:
    > Kompy w domach są zazwyczaj zarządzane przez osoby bez odpowiedniej
    > wiedzy (no bo 5kPLN za sprzęt to spoko, ale stówa za postawienie
    > systemu w serwisie to już rozbój :D), więc są niezbyt stabilne.

    Choinka, nie wiedziałem, że postawienie takiego Win7 wymaga jakiejś
    tajemnej wiedzy. ;)
    Ja jestem samoukiem, a co postawiłem (kilka razy XP, dwa razy Vistę, raz
    Win7, choć oczywiście zaczynałem od Win98), to chodziło stabilnie.
    A czy mam odpowiednią wiedzę? NOD32 mam od roku. W pliku dziennika
    wykryte jedno zagrożenie. W postaci pliku zagrażającego dochodom
    producenta programu. ;) Dyski skanowałem może ze trzy razy. I żadnych
    wirusów, trojanów, robaków, świnek morskich... :)

    --