-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
Date: Tue, 20 Jul 2010 01:01:04 +0200
Organization: -
Lines: 28
Message-ID: <p...@4...com>
References: <e...@r...googlegroups.com>
<i1kboo$8r$1@inews.gazeta.pl> <15jo5vcgmvg1k$.dlg@lepper.institute.com>
<i1ke1n$rkr$1@news.onet.pl> <i1kggv$ak9$1@mx1.internetia.pl>
<i1l5ti$8pt$1@news.onet.pl> <i1l86o$ons$1@inews.gazeta.pl>
<i1nlcq$8hu$1@news.onet.pl> <i1npu7$fbi$1@inews.gazeta.pl>
<i1qhj7$i81$1@news.onet.pl> <4c4379f7$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4c44c9d8$0$2589$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1279580456 32682 82.143.187.50 (19 Jul 2010 23:00:56 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jul 2010 23:00:56 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298292
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 19 Jul 2010 23:55:39 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>Robert Rędziak pisze:
>>> Dwusuw ma swoje upierdliwości - np. kiepska kultura pracy bez obciążenia
>>> i idąca za tym chyba paliwożerność w tym stanie, do tego słaba elastyczność.
>>
>> Ale mówisz o dwusuwie tradycyjnym, z rozrządem
>> tłokowym/stawidłowym, zasilanym gaźnikiem, czy nowoczesnym, z
>> rozrządem zaworowym, przepłukiwaniem wymuszonym i wtryskiem
>> paliwa?
>
>Rzeczy o których piszesz wprowadzono do dwusuwów po to żeby te wady
>minimalizować, ale w większym czy mniejszym stopniu one tam nadal są.
>Dlatego dwusuw dobrze się sprawdza na statku i w kosiarce, czyli tam
>gdzie wymagana jest wydajna praca w niewielkim zakresie prędkości
>obrotowych i obciążeń.
Ale jestes pewien ze to jakas immanentna cecha dwusuwa ?
Slabo juz pamietam syrenke, ale jezdzila w szerokim zakresie obrotow
..
>I w motocyklu gdzie istotne jest zmieszczenie jak największej ilości
>koni mechanicznych w najmniejszej masie i objętości.
Spojrz na to jak na zalete a nie wade :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.10 01:39 Adam Płaszczyca
- 21.07.10 14:17 kamil
- 21.07.10 14:44 Waldek Godel
- 21.07.10 15:35 kamil
- 21.07.10 16:55 Waldek Godel
- 22.07.10 17:48 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=