eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzyszlosc silnika spalinowego ?Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 19 Jul 2010 00:02:33 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
    References: <e...@r...googlegroups.com>
    <i1kboo$8r$1@inews.gazeta.pl> <15jo5vcgmvg1k$.dlg@lepper.institute.com>
    <i1ke1n$rkr$1@news.onet.pl> <i1kggv$ak9$1@mx1.internetia.pl>
    <i1l5ti$8pt$1@news.onet.pl> <i1l86o$ons$1@inews.gazeta.pl>
    <i1nlcq$8hu$1@news.onet.pl> <i1npu7$fbi$1@inews.gazeta.pl>
    <i1qhj7$i81$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i1qhj7$i81$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <4c4379f7$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.43.176
    X-Trace: 1279490551 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19163 83.28.43.176:4382
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298092
    [ ukryj nagłówki ]

    nalesnik pisze:
    > ToMasz wrote:
    >> to co przedstawiłeś na rysunku to dwusuw diesel. Te śmigiełka na dolocie
    >> to sprzeżarka rootsa.
    >
    > Tak, znam zasadę działania.
    > Zastanawia mnie tylko dlaczego takie rozwiązanie nie jest powszechne w
    > samochodach osobowych. 99,9% tego co porusza się po naszych drogach to
    > czterosuwowe, rzędowe czwórki (benzyna lub diesel, doładowane i nie).
    > Dlaczego nie np. dwusuwowy, doładowany twin?

    Dwusuw ma swoje upierdliwości - np. kiepska kultura pracy bez obciążenia
    i idąca za tym chyba paliwożerność w tym stanie, do tego słaba elastyczność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: