    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszła Europa?
    Date: Wed, 24 Jul 2024 15:38:07 +0200

    On 24/07/2024 10:17, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Głównie starsze roczniki
    > Golfy, Polo, Passat, Skoda, Opel, Renault, Nissan...+ te których nie
    > miałem a wiem że świecą bo czasem widzę, że auto stoi i sobie świeci i
    > nie jest to usterka :)

    Nie miałem wszystkich samochodów. Ale to co miałem nie były projektowane
    przez debili, więc światłami nie świeciły stojąc jak kołek, chyba że
    zrobiłem *COŚ*, np. przekręciłem kluczyk do tyłu (np. w Seicento).

    Musiałem trafić na lepszą część świata.

    > Do dzisiaj nawet jest taki myk, że jak nie wyłączysz świateł i
    > kierunkowskazu to świecą się postojowe jednej strony po wyjęciu
    > kluczyka. Nie wszystkie auta za to mają ten ficzer.

    To jest inny ficzer. Nie do końca pojmuję, czemu obowiązkowy, ale
    stojacych WV ze święcącymi kierunkowskazami nie widuję już, wiec może
    jednak nie okazał się przełomowy.

    > Prościej zamontować sobie dzienne.

    Prościej kupić normalny samochód :P