  • Data: 2024-07-24 09:23:05
    Temat: Re: Przyszła Europa?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2024 o 21:29, Adam pisze:

    > Ok, czyli pojazd nie ma dziennych, włączasz ręcznie światła mijania.

    Tak. Ręcznie włączam światła mijania.
    Nie ma sprawy jeśli wyjeżdżam z garażu. Ale kiedy gdzieś się zatrzymuję
    na chwilę, to światła (również ręcznie) wyłączam. No i po takim krótkim
    postoju czasem zapominam je włączyć.
    Sprawdzam co jakiś czas, czy na pewno włączyłem światła, ale i tak
    zdarza mi się (co prawda, bardzo rzadko) przejechać nawet kilkanaście
    skrzyżowań bez włączonych świateł mijania. Mimo to jeszcze nie spotkałem
    nikogo, żeby mi z przeciwka mignął.

    --
    -
    Akarm