  • 21. Data: 2010-09-15 14:06:21
    Temat: Re: Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-09-15 11:02, Jakub Witkowski wrote:
    > Chyba natłuścić, żeby łatwiej odeszła w przyszłości :)

    Zgodnie z prawem - jak wymieniasz szybe, to masz wziac w lape
    odpowiednia kwote pieniedzy i podjechac autobusem/taksowka/rowerem do
    wydzialu komunikacji i kupic nowa naklejke...

    > Co prawda wymieniacze szyb mają sporą wprawę i pewnie jakby co przełożą,
    > ale po co im utrudniać...

    Ciekawe, czy tym sposobem lamia prawo? W koncu "bezsladowe" przeklejenie
    naklejki okreslanej w ustawie jako "niezdzieralna w jednym kawalku" albo
    raczej jako "bezuzyteczna po odklejaniu od szyby" jest osmieszaniem
    tejrze ustawy *)...

    Pozdro

    Maseł

    *) nie chce mi sie nawet wnikac w to, czy jest to ustawa, czy
    rozporzadzenie i czy uzyto tam dokladnie takich samych slow, ale sens
    pozostal

  • 22. Data: 2010-09-15 21:10:57
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 14 Wrz, 20:26, "paweł" <1...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > właściwa naklejka znajduje się wewnątrz złożonej na pół kartki papieru.
    > 1. Otwieram tą złożoną kartkę papieru i widzę naklejkę "klejem do przodu"
    > 2. Przyciskam tym klejem do szyby (trzymając za kartkę).
    > 3. Ciągnę za kartkę - naklejka pozostaje na szybie, a kartka w ręku.
    >
    > Czy tak sie to robi?
    >
    > paweł
    >
    > --
    Naklej w takim miejscu, żebyś mógł widzieć prawy narożnik maski przy
    parkowaniu. Nie zawsze jest to miejsce najbardziej na prawo, ale
    raczej najbardziej na dole. Naklej tak, żeby patrząc na samochód z
    zewnątrz dolny brzeg był wzdłuż poziomej dolnej krawędzi szyby (nie
    zawsze jest to to samo od wewnątrz) - tzn. raczej poziomuj naklejkę z
    dolną krawędzią - a nie równaj z pionową krawędzią szyby (szyba nie
    jest prostokątem).