  • 11. Data: 2010-09-14 21:19:23
    Temat: Re: Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    W dniu 14.09.2010 21:08, 1...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Myślisz, że żarty sobie robię. Mam "0" (zero) instrukcji obsługi; kupując
    > naklejkę - duplikat w wydz. komunikacji dostajesz za 19,- zł to co
    > napisałem, czyli złożoną napół - czystą kartkę papieru z przemyślnie
    > zamontowaną naklejką. Dalej nie wiem co mam robić ???

    ja swoją naklejałem kilka lat temu i nie pamiętam jak wyglądała. Nie
    kojarzę jednak abym miał z tym jakiś problem. Nie pamiętam teraz czy
    była tam obrazkowa instrukcja obsługi, ale jak na winietkach takową dają
    to czemu na tych naklejkach miało by nie być?

    Na logikę, odklej papier, folie czy cokolwiek tam jest od strony gdzie
    naklejka ma klej, odpowiednio obróć i przylep do szyby.

  • 12. Data: 2010-09-14 21:41:13
    Od: "paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?pawe=B3?= <1...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > właściwa naklejka znajduje się wewnątrz złożonej na pół kartki papieru.
    > 1. Otwieram tą złożoną kartkę papieru i widzę naklejkę "klejem do przodu"
    > 2. Przyciskam tym klejem do szyby (trzymając za kartkę).
    > 3. Ciągnę za kartkę - naklejka pozostaje na szybie, a kartka w ręku.
    >
    > Czy tak sie to robi?

    Sądzac z otrzymanych "porad" to nikt nie wie jak to właściwie zrobić.
    Każdy sobie pewnie jakoś roztropnie (po chłopsku) radzi. Ludzie, przecież
    tych naklejek klei sie miliony, więc to opakowanie musi mieć jakiś sens, a
    jego konstrukcja jest pewnie doskonale przemyślana.

    paweł

  • 13. Data: 2010-09-14 21:49:30
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Każdy sobie pewnie jakoś roztropnie (po chłopsku) radzi. Ludzie, przecież
    > tych naklejek klei sie miliony, więc to opakowanie musi mieć jakiś sens, a
    > jego konstrukcja jest pewnie doskonale przemyślana.

    Masz absolutną rację.

  • 14. Data: 2010-09-14 21:52:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    paweł w <news:i6oj4p$3tm$1@inews.gazeta.pl>:

    > Sądzac z otrzymanych "porad" to nikt nie wie jak to właściwie zrobić.

    Każdy rozsądny użytkownik polskich dróg nie nakleja, bo wcześniej, czy
    później przednią szybę i tak wymienić będzie potrzebował

    > Każdy sobie pewnie jakoś roztropnie (po chłopsku) radzi. Ludzie, przecież
    > tych naklejek klei sie miliony, więc to opakowanie musi mieć jakiś sens, a
    > jego konstrukcja jest pewnie doskonale przemyślana.

    Jest na tyle doskonale przemyślana, żebyś po jej naklejeniu wg instrukcji
    musiał zapłacić elektrowni, szybiarzowi albo WK

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 15. Data: 2010-09-14 21:58:51
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > 2. Przyciskam tym klejem do szyby (trzymając za kartkę).
    > 3. Ciągnę za kartkę - naklejka pozostaje na szybie, a kartka w ręku.

    tak,
    poza tym ja bym nie mył/odtłuszczał szyby bo kolejny właściciel auta będzie
    miał niezły problem toto odkleić,

    brat

  • 16. Data: 2010-09-14 22:07:40
    Od: " " <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bratPit <k...@o...pl> napisał(a):

    > tak,

    Dzięki

    paweł

  • 17. Data: 2010-09-15 09:22:24
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Filip KK" napisał

    > U mnie w schowku też dobrze wygląda ;) Nie wiem jak ją przykleić, nie mogę
    > znaleźć instrukcji.

    To prawda, przynajmniej jak się zabrudzi, to można jakoś doczyścić żeby
    przeczytać numer, a jak podczas przyklejania wpadnie między szybę a naklejkę
    jakiś paproch to już nikt nie dojdzie czy to było 0, 3, 8 czy może C ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 18. Data: 2010-09-15 09:45:29
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > tych naklejek klei sie miliony, więc to opakowanie musi mieć jakiś sens,
    > a jego konstrukcja jest pewnie doskonale przemyślana.

    Przed wydzialem komunikacji kreca sie tacy panowie od przykrecania tablic. Z
    pewnascia poratuja Ciebie w tej niezwykle trudnej sytuacji za jakies 10 zl.
    Jest jedna podstawowa zasada - jesli nie potrafisz czegos zrobic sam, daj
    zarobic specjaliscie!

    --
    Picasso

  • 19. Data: 2010-09-15 09:51:25
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jest jedna podstawowa zasada - jesli nie potrafisz czegos
    > zrobic sam, daj zarobic specjaliscie!

    Zapomnialem dodac - gdy bedziesz na etapie plodzenia dzieci, sluze niezbedna
    (dla Ciebie) pomoca... Znam sie na tym - wychodza mi inteligentne i do tego
    ladne :)

    --
    Picasso

  • 20. Data: 2010-09-15 11:02:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-14 20:50, Maseł pisze:

    > Witaj pominales kilka istotnych krokow algorytmu:

    > - piwo na odwage
    > - odtluscic szybe

    Chyba natłuścić, żeby łatwiej odeszła w przyszłości :)
    Co prawda wymieniacze szyb mają sporą wprawę i pewnie jakby co przełożą,
    ale po co im utrudniać...