-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "marko1a" <m...@l...de>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
References: <4c8a1f4b$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>
<4c8a36ba$0$27043$65785112@news.neostrada.pl>
<i6djhf$h0o$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Przygotowywanie mieszanki paliwowej dwusuwa
Date: Mon, 13 Sep 2010 11:43:01 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Lines: 24
Message-ID: <4c8df22e$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.83
X-Trace: 1284370990 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20997 80.55.236.83:4174
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628987
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:i6djhf$h0o$1@node2.news.atman.pl...
> To zaleĹźy od konstrukcji silnika.
> 1. Stare dwusuwy z korbowodem ĹoĹźyskowanym na mosiÄĹźnych panewkach o
> "luĹşnych" tolerancjach pasowana - mieszanka 1: 20 do 1:25
> 2. Stare dwusuwy z lepszym pasowaniem korbowodu i lepszych jakoĹciowo
> materiaĹach niĹź w pkt 1 - mieszanka 1:30 do 1:33
> 3. Dwusuwy z korbowodem ĹoĹźyskowanym na ĹoĹźyskach igieĹkowych.
> Wykonanie z dobrych materiaĹĂłw - mieszanka 1:50
> Nie dolewaÄ oleju wiÄcej niĹź zaleca producent - nie bÄdzie siÄ
> tworzyĹ nagar i dymienie bÄdzie w normie - nawet na mixolu. Lepiej wlaÄ
> ciut mniej oleju niĹź ciut wiÄcej.
Jeżeli kupię nowy korbowód z łożyskiem igiełkowym zamiast panewkowego to nic
nie stoi na przeszkodzie przejść na 1:50?
Druga sprawa czy ta reguła jest bez względu na to czy mineralny czy
półsyntetyk? Wiadomo że wszyscy psioczą na mixol i zastanawiam się czy
zastąpić go dobrej jakości olejem o lepszych właściwościach smarnych i
niższej temperaturze spalania i dzięku temu może panewkom wystarczy nieco
mniej takiego dobrego oleju w paliwie?
Np. 1:40 napewno by było mniej kopcenia i mniej nagaru.
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.09.10 21:22 maverik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=