  • Data: 2010-10-21 18:02:03
    Temat: Re: Przycisk skanowania na drukarce Brother
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie w sprawie gwarancji? Dwa miesiące temu kupiłem drukarkę w
    > "CARREFOUR".

    Błąd ;-)

    > W kartonie znajdowała się czysta niewypełniona karta gwarancyjna.
    > Czy towar zakupiony w takim sklepie podlega gwarancji?

    Tak.

    > Parę lat nie było mnie w kraju, ale pamiętam, że
    > kiedyś sprzedawca wypełniał kartę gwarancyjną przy zakupie? Teraz sam
    > nie wiem, czy nie dopilnowałem sprzedawcy z wypełnieniem karty
    > gwarancyjnej, czy w przypadku awarii wystarczy mi sam paragon który
    > posiadam?

    Sklepy robią tak, że w ciągu paru dni od zakupu masz sprawdzić czy sprzęt w
    ogóle działa, a jeśli tak, to idziesz z kartą gwarancyjną żeby ci podbili.
    Jeśli nie - zwracasz sprzęt z jeszcze nieruszoną gwarancją.
    Sprzedawcy zwykle informują o takiej procedurze - tu widocznie ci nie
    powiedzieli, skoro staje się to normą...
    Idź do sklepu z paragonem i pustą gwarancją żeby ci ją wypełnili.

    --
    Azarien