  • 11. Data: 2010-05-07 12:42:55
    Temat: Re: Przycisk czterokierunkowy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    > Joystick od telefonow ?
    > zobacz na allegro.

    Małe i nietrwałe.

    > Powinno byc rozsadnie, tylko trzeba ladne klawisze dobrac.

    No ba, na razie nic ladnego nie trafiłem.

  • 12. Data: 2010-05-07 12:43:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    ptoki wrote:
    > Feler taki ze sygnal obrabiaja scalaki i moze byc czule na zaklocenia
    > z palców.

    Parenascie cm dalej walą przekaźniki i przelaczają mi prądy po pare
    amper ... Nie, raczej nic delikatnego.

  • 13. Data: 2010-05-07 12:45:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Waldemar Krzok wrote:
    > ALPS produkuje takowe. Tu masz sznurek do niemieckiej strony RSa (skleić
    > trzeba):
    > http://de.rs-online.com/web/search/searchBrowseActio
    n.html?method=getProduct&R=0516114

    No więc wlaśnie nie chce joysticków. To ma być duży klawisz przechylane
    w cztery strony alboi cztery przyciski. Żeby paluchami w warunkach
    "prukcyjnych" można było obslugiwać.

  • 14. Data: 2010-05-07 12:45:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    sp9mrn wrote:
    > wypruć z taniego gamepada?

    Ma być estetczyne - również od drugiej strony ;) Partyzantka to
    ostateczność.

  • 15. Data: 2010-05-07 12:46:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Irek N. wrote:
    > Euroelektronika w przykładowo Katowicach :)
    > 4-ry switche z nakładkami jako 1/4 koła, wygląda i działa ślicznie
    > (chyba 34mm średnicy). Dodatkowo w środku można zamontować piąty z
    > odpowiednią nakładką i w ten sposób zrobić śliczną nawigację. Stosuję,
    > reklamacji nie ma, wygodne i w miarę tanie. Zdjęcie na życzenie ;)

    Dawaj fotki. Masz dokładny namiar na te nakładki ?

  • 16. Data: 2010-05-07 13:48:18
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Szukam czegoś co sprawdzi się zamontowane do aluminiowej/plastikowej
    > obudowy posiadające możliwośc wybrania czterech kierunków (gora dół lewo
    > prawo). Idelanie byloby gdyby to coś wyglądało jak wahliwy okrągly kawalek
    > plastiku/metalu powracający do stanu neutralnego. Wielkośc taka, zeby ktoś
    > paluchem mógł swobodnie pstrykac w każdy koniec.
    >
    > Jest coś takiego?

    jak duże to ma być (średnica)? może być wielkość stosowana w pulpitach
    sterowniczych automatyki?
    jeżeli tak to Moeller ma coś takiego w ofercie,
    tu jest katalog 5Mb
    http://www.moeller.pl/Documentation/Katalogi/hpl_kat
    _1100.pdf
    na pierwszej stronie masz coś takiego na rysunku, montowane w standardowy
    otwór 22mm,
    na stronie 16-tej są produkowane warianty z numerami katalogowymi, do tego
    trzeba mocowanie, tabliczkę opisową, i styki zwierne, rozwierane, składa się
    jak klocki lego,

    brat

  • 17. Data: 2010-05-07 14:25:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    http://www.euroelektronika.pl/sklep/images/zdjecie/1
    626navi.jpg

    Robert

  • 18. Data: 2010-05-07 14:27:44
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 07.05.2010 14:45, schrieb Sebastian Biały:
    n.html?method=getProduct&R=0516114

    > No więc wlaśnie nie chce joysticków. To ma być duży klawisz przechylane
    > w cztery strony alboi cztery przyciski. Żeby paluchami w warunkach
    > "prukcyjnych" można było obslugiwać.

    RS ma ich więcej. W sumie kwestia jaki klawisz na to dasz. To nie jest
    joystick sensu stricto, bo ma 4 przyciski N/S/E/W. Joystiki mają na ogół
    jeszcze po skosie dodatkowe.

    Waldek

  • 19. Data: 2010-05-07 14:51:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Robert Wańkowski pisze:

    > http://www.euroelektronika.pl/sklep/images/zdjecie/1
    626navi.jpg

    Robert, normalnie wielki jesteś, wiesz jak mi się nie chciało tych zdjęć
    robić? ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2010-05-07 15:48:06
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    Irek N. pisze:

    626navi.jpg

    > Robert, normalnie wielki jesteś, wiesz jak mi się nie chciało tych zdjęć
    > robić? ;)
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Do kupienia też w TME, zarówno w częściach, jak i gotowy moduł z płytką.
    http://www.tme.eu/html/PL/moduly-navikey/ramka_4723_
    PL_pelny.html

    Pozdrowienia,
    MKi