  • 21. Data: 2010-05-08 09:57:51
    Temat: Re: Przycisk czterokierunkowy
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Joystick odpada, za bardzo odstaje.

    A joypady? Np zupelnie klasyczny pad od NES-a. Dostatecznie duze i w
    zasadzie niezniszczalne w normalnych warunkach.

    --
    KILu

  • 22. Data: 2010-05-08 14:22:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    KILu wrote:
    > A joypady?

    Na 99% z tyłu będa 4 gumki i płytka. Albo wezme oryginał i wytnę, albo
    zrobie własną. Ale mocowanie jej do obudowy sanowi problem typu
    "rękodzieło". To może ilośc detaliczna, ale nie zonacza to ze ma być
    bylejak. Dlatego interesuje mnie _gotowiec_ który przyglęca się dwoma
    srubkami i już.

  • 23. Data: 2010-05-09 11:08:19
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > "rękodzieło". To może ilośc detaliczna, ale nie zonacza to ze ma być
    > bylejak. Dlatego interesuje mnie _gotowiec_ który przyglęca się dwoma

    W TME mają gotowe z płytkami, frezareczkę masz, więc pół godziny pracy i
    ramka mocująca gotowa. Zrób kołnierz, to nie będzie widać że manualnie
    otwór w panelu wycięty.

    __
    Pzd, Irek.N.

  • 24. Data: 2010-05-11 18:00:50
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 7 May 2010 04:13:39 -0700 (PDT) ptoki <s...@g...com>
    napisał:

    >Tak pojemnosciowa. Ale z tego co kojarze jest do tego dedykowany
    >scalaczek. Kumpel w tym robil. Podesle mi czego uzywal.

    Może swego czasu dyskutowane tutaj scalaki Quantum, np. QT60161.

    A jak ma być mocne i duże, to może joystick przemysłowy?
    http://www.wobit.com.pl/produkty/manipulatory/manipu
    latory.htm