  • Data: 2009-10-07 23:35:16
    Temat: Re: Przewody rozruchowe
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello BartekK,

    Wednesday, October 7, 2009, 8:22:36 PM, you wrote:

    > Niestety, ale w przypadku halogenów jest odwrotnie. Zbytnie/zbyt mocne
    > chłodzenie = częstsze palenie. Im wyższa temperatura, tym efekt
    > halogenowy mocniejszy i większy odzysk materiału. A różnica temperatury
    > bańki 50 czy 150'C ma nijaki wpływ na ~3000'C żarnika.

    Urban legend. Obieg halogenowy kończy się w miarę spadku temperatury
    nie z powodu braku warunków do redukcji na włóknie tylko z braku
    rozproszonego wolframu i jego halogenków. Nie wiem, ile dziesięcioleci
    będzie jeszcze krążyć legenda o niszczeniu żarówek halogenowych zbyt
    niskim napięciem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl