  • Data: 2009-07-23 05:14:37
    Temat: Re: Przewidujemy - co jeszcze marketingowcy wymysla ?
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Przyciski dotykowe mogą być znacznie wygodniejsze, szczególnie przy
    > nawigacji po menu. Szybszy dostęp do odpowiednich funkcji, zmienność
    > przycisków w zależności od ustawień aparatu.

    Przyciski kontekstowe moga miec takze klasyczna postac - najlepszym
    przykladem moze byc pewien samsung, gdzie do obslugi (bardzo wygodnego!)
    menu sluzyly przyciski tworzace rzad (pod ekranem) i kolumne (na prawo od
    LCD), wybor opcji nastepowal po wcisnieciu wybranej pary przyciskow
    (zgodnie z tym, co pojawialo sie na ekranie).

    Przyciski sensoryczne sa moim zdaniem po prostu niewygodne, malo
    ergonomiczne, wymagajace wiekszej uwagi, niz przyciski klasyczne,
    przynajmniej w takich zastosowaniach, jak podstawowa obsluga
    aparatu/grajka/komorki. Przynajmniej dla mnie - a przewinelo sie przez
    moje rece wiele gadzetow, niektore mialy specyficzny interfejs.

    k,