eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja prądu LED 50WRe: Przetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja prądu LED 50W
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przetwornica step-up 6V->35V 1.8A i regulacja prądu LED 50W
    Date: Thu, 23 Sep 2010 14:11:37 +0200

    Hello J.F.,

    Thursday, September 23, 2010, 2:01:02 PM, you wrote:

    > Nie przypominam sobie zebys narzekal zeby ci sie uP w lanosie
    > wieszal :-P

    Jak się uP w Lanosie zwiesi, to go watchdog "obudzi" zanim silnik
    zgaśnie. W przetwornicy potrzebujesz kontroli prądu w locie -
    opóźnienie nie powinno przekraczać kilkuset nanosekund.
    Powiedzmy, że w jednym cyklu możesz sobie pozwolić na brak pomiaru ale
    już po zawieszeniu, przy push-pull, zostawienie otwartego jednego
    klucza i czekanie na watchdoga, to pewny dym. Szczególnie przy
    prądach, o jakich tu mowa.

    Ja naprawdę wolę zrobić to na normalnym kontrolerze.

    > Zapominasz ze procesory dzialaja juz na 3 GHz ? :-)

    Jasne. I te koniecznie trzeba wsadzać do przetwornic zamiast
    kontrolera za kilka PLN...

    > I ze teraz taka moda ze dopiero jak jest potrzeba to sie cos do
    > procka doklada :-)

    No to rób tak przetwornice ale ja będę robił po swojemu.

    > Nawet w wodzie musi miec swoja wielkosc. A nawet metal ma swoja
    > przepuszczalnosc ciepla.

    Bez przesady. Odprowadzenie 50W w wodzie to banał. Byleby robić to od
    właściwej strony.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl