-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<o0u7rn$1k5$1@node1.news.atman.pl>
<5832c0a7$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<o0vfd1$tai$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <o0vfd1$tai$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Przetwornica - jaka moc max?
Date: Thu, 24 Nov 2016 21:41:11 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 25
Message-ID: <5837506e$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.215.224
X-Trace: 1480020078 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 83.7.215.224:56324
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1932
X-Received-Body-CRC: 1711338394
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593578
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Przyjazny" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o0vfd1$tai$...@m...internetia.pl...
On 2016-11-21 09:38, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> No ale zima moze sie zdarzyc, ze szyba i dmuchawa chodza caly okres
>> jazdy.
>OIDP w większości samochodów ogrzewanie tylnej szyby nie jest
>obliczone
>na pracę ciągłą. W lepszych, jak Polonez Truck Roy, nawet jest
>automat
>który wyłącza a w instrukcji wzmianka ile czasu można używać i ile
>potem
>zrobić przerwy.
Ale z praktyki - pare minut musi chodzic, zanim odmrozi.
A po paru minutach, to mozna na miejsce dojechac i silnik zgasic. I
ujemny bilans zostanie.
Nawet jak ktos dluzej jedzie ... to niech policzy ile w korkach i na
swiatlach stoi, a wtedy silnik ma male obroty, a alternator ma tylko
ulamek swojej pelnej wydajnosci.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.16 22:17 Tomasz Gorbaczuk
- 24.11.16 22:56 Adam
- 24.11.16 23:03 Adam
- 25.11.16 00:45 J.F.
- 25.11.16 07:17 Tomasz Gorbaczuk
- 25.11.16 10:36 sirapacz
- 04.12.16 23:46 j...@i...pl
- 04.12.16 23:50 j...@i...pl
- 04.12.16 23:52 j...@i...pl
- 05.12.16 00:28 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=