  • Data: 2016-11-24 23:03:42
    Temat: Re: Przetwornica - jaka moc max?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Używam UPSów ćwierć wieku, sam zawodowo zajmuję się zasilaniem - nie
    > spotkałem spalonego transformatora sieciowego z powodu zasilania go
    > UPSem.

    Romanie, z całym szacunkiem dla Ciebie, ale może istotnie nie spotkałeś
    się z przypadkiem spalenia.

    Ja spotkałem. Mało kto z młodszych ludzi tu zagląda, więc może nie
    będzie problemem że napiszę gdzie: magazyny w Jarostach. Popalili
    kilkadziesiąt zasilaczy, zanim zmądrzeli i wymienili przetwornice z
    badziewia z prostokątem (nawet nie aproksymacją sinusoidy) na lepsze.
    Problem zniknął natychmiast.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam