eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzetwornica - jaka moc max? › Re: Przetwornica - jaka moc max?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetwornica - jaka moc max?
    Date: Tue, 22 Nov 2016 09:09:12 GMT
    Organization: vw watercooled
    Lines: 25
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <o0u4q9$tso$1@node1.news.atman.pl> <o0ue0l$gbt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <o0umhi$tso$3@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <X...@l...net>
    <o10ud9$alt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="50b74cf6e6086d8f50dff2f3beaf4e2e";
    logging-data="29169";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+CSbuzzX7MlCNThtWP0eTcioIlCWSAGzQ="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Cancel-Lock: sha1:nKTRR+gEM1VTMCafu3zhOs/9H6E=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593297
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

    >> tzn chcesz przetwornicę 12v na 230v i nagrzewnicę na 230v?
    >> To straty będą. Lepiej grzać bezpośrednio z 12v
    >
    > 1kW z 12V to masz 70A przy 14,4V to masz przewody 16mm^2 ciągnięte
    > przez cały samochód lub co gorsza pod samochodem.

    W Ducato mk3 akumulator jest pod nogami kierowcy. Do paki jest 2m
    przewodu. Może być tylko jeden przewód. Drugi od karoserii.

    Mam w osobówkach 2 x 16mm2 po 3m do kabiny. Jakoś żyję.


    > To ja już wolałbym konwersję na 230V i przetwornicę pod maską.

    A ja nie. Pod maską panuje wilgoć lub gorąco. Zje tanią przetwornicę.
    Przetwornicy na taką moc ciągłą na razie chyba Budzik nie zaproponował.
    Imho zamiast się grzać będzie naprawiał/wymieniał co rusz przetwornice.


    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: