  • Data: 2016-11-21 20:00:59
    Temat: Re: Przetwornica - jaka moc max?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No to wychodzi 100W w praktyce.

    Podłączenie bezpośrednio pod aku, bezpiecznik taki jak bedzie potrzebny.

    > Chyba że weźmie jakąś magiczną przetwornicę co się ją bezpośrednio do
    > klem podłącza, to wtedy można teoretycznie do póltora kilowata zaszaleć
    > - oczywiście pod warunkiem, że nie podczas normalnej jazdy, a po prostu
    > chcesz spawarkę podłączyć, żeby progi sobie pospawać a fniazdka nie ma;)
    >
    > W czasie normalnej jazdy to raczej niewiele, bo przecież księgowy nie
    > wsadził przewymiarowanego alternatora:P
    >
    > Myślę, że dobrze by było, jakby wątkotwórca napisał co konkretnie chce
    > zrobić.

    Dogrzewanie paki w mrozy.
    Nic wielkiego, ale mam do wyboru nagrzewnice o mocy 1000W i 2kW.

    Rozumiem, ze 1kW bedzie ok, 2kW juz bedzie dawała ujemny bilans pradowy ale
    przy założeniu ze to bedzie działało maks 5% czasu jazdy to tez da rade.
    Dobrze mysle?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.