  • Data: 2016-11-21 20:34:16
    Temat: Re: Przetwornica - jaka moc max?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2016 o 20:00, Budzik pisze:

    > Nie, nie, nie.
    > Działać to ma tylko jak ato włączone.
    > Podłączenie bezpośrednio do aku, dodatkowy bezpiecznik, zadne podłączanie
    > do zapalniczek.

    No to prosta sprawa - patrzysz jaki masz alternator (ile amper) mnożysz
    razy 14 dla bezpieczeństwa bierzesz jakieś 3/4 z tego.

    Czyli typowo 150*14*,75=1687,5. Sprawnośc przetwotnicy jakieś 90% czyli
    max jakieś 1500. Ja bym przyjął 1200W. Ale ty chyba busem jeździsz, więc
    sprawdź co masz za alternator

    Shrek