  • Data: 2016-11-21 18:05:15
    Temat: Re: Przetwornica - jaka moc max?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2016 o 17:37, sirapacz pisze:

    > W praktyce 145 w porywach do 150 - zależy jaka tolerancja bezpiecznika.
    > Chwilowo możesz szarpnąć i 170W

    Chwilowo to możesz i kilowat - zależy jak któtko - nie o to pytał
    wątkotwórca zapewne;)

    > sprawność przetwornicy nie ma znaczenia - moc pobieraną liczysz ze
    > wszystkimi stratami.

    Wydaje mi się, że wątkotwórcy chodziło o to jakie urządzenie może
    podłączyć do przetwornicy, więc jak najbardziej ma znaczenie.

    > Każda przetwornica będzie miała inną sprawność.
    > Licz po prostu maksymalny pobór prądu z gniazdka.

    Nie - liczy się co możesz normalnie do tej przetwornicy podłączyć - nie
    na pół sekundy nie na 10 a normalnie. I normalnie to wyjdzie tak, że
    halogen 100 podłączysz, a 150 prawdopodobnie po paru minutach wywali
    bezpiecznik.

    > Jako ciekawostkę
    > powiem, że w moim doblasie na gniazdku do osprzętu dodatkowego mam napis
    > max 150W i bezpiecznik 10A :)

    No to podłącz, zostaw na noc i zobacz czy rano działa.

    Shrek