  • Data: 2010-12-24 21:51:47
    Temat: Re: Przetwornica 12VDC/230VAC, 1kVA sinus ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-12-2010 o 12:33:35 ici <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak pisałem wcześniej, chodzi mi o naukę + użytek praktyczny.
    > Szukam materiałów teoretyczno-praktycznych (nieakademickich, bez
    > nadmiaru robactwa) i rozwiązań praktycznych (schematy, serwisówki, itp.).
    > Jeśli ktoś siedzi w temacie i może podsunąć coś na początek do
    > zaczepienia, będę zobowiązany?
    Schematy prostych przetwornic znajdziesz np na elektrodzie, ale to nie
    będzie sinus.
    Poza tym 12V to za mało aby taka przetwornica miała sens, już Romsn ci
    napisał
    24 lub lepiej 48V potrzebujesz, tylko że to bez sensu kiedy gotowego ups-a
    można kupić.
    np tu masz:
    http://allegro.pl/apc-smart-ups-1000-rminet-3u-230v-
    i1370865165.html
    Aku i tak musisz kupić większe to bez znaczenia z jakimi aku kupisz ups-a.

    Albo taki:
    http://allegro.pl/apc-smart-ups-2200-i1368948241.htm
    będziesz miał zapas mocy a że ma 4 aku to nie są one tak katowane,
    ja właśnie takie kupiłem jako awaryjne zasilanie w domu parę lat temu.

    --
    Pozdr
    JanuszK