  • 121. Data: 2014-01-24 18:00:18
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:lbogfc$s0q$4@dont-email.me...

    > No wybacz, ale jeśli ktoś zbankrutował bo miał jednego klienta, to nie
    > dlatego że mu Państwo podkłada kłody u nogi tylko dlatego że jest
    > skończonym sierotą i nie potrafi zatroszczyć się o swojego klienta. Żeby
    > zdobywać klientów, trzeba się reklamować - a reklamowanie się na zasadzie
    > "mam to co wszyscy, chodź do mnie" nie jest najlepszym pomysłem.

    Państwo skutecznie podkłada nogi obywatelom, chociaż liczba szkół jest
    rzeczywiście za duża i poziom jest bardzo mierny. Można tylko stosować
    nieuczciwą konkurencję i szkolić za 700 zł a potem tłumaczyć się w
    prokuraturze.

    > Każdy właściciel prowadzący jakąkolwiek firmę musi widzieć, kiedy rynek
    > dla niego się kończy i kiedy należy zawinąć interes. Skoro zbankrutował,
    > to znaczy że się nie nadaje na właściciela firmy.

    Rynek szkolenia to również rynek pracy i powinien byc stabilny. Upadać
    powinni tylko winni drastycznych zaniedbań.

    neelix

  • 122. Data: 2014-01-24 18:02:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Co da jazda z instruktorem przed egzaminem teoretycznym? Tylko
    >przekręciarz da taką reklamę o zwrocie kasy. Bez zapisu typu:
    >doszkalasz się przez 10 godzin a zwrot za 1 egzamin na dłuższą metę
    >nikt się nie utrzyma.

    Bzdurzysz. Zaplaci ci gosc 1500 czy 2500 za caly kurs, to co za
    problem zwrocic mu 30 ?
    Zwrocisz, klient musi byc zadowolony, a gwarancja zostala zrealizowana
    i wygasla :-)

    Mozesz mu zaproponowac ponowne szkolenie teoretyczne za powiedzmy
    100zl, nadal z gwarancja.
    Dodatkowy sluchacz za 70 zl to zawsze jakis zysk :-)

    J.

  • 123. Data: 2014-01-24 18:10:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Że Ty nie chciałeś nie zonacza, że inni nie chcieli, lub że ma to sens. Ja
    > osobiście uważam, że to dobry pomysł (chociaż na moim egzaminie kamer ni
    > było i nie były potrzebne).

    To nie mój problem. Mnie to ganc pomada. Ja stwierdzam fakty.

    > Nie ma wątpliwości, że kursant cośspieprzył, nie ma wątpliwości, czy
    > egzaminator sobie nie wymyśla, nie ma problemów z panami o lepkich
    > łapkach, ogranicza się debili zdających za pieniądze w kopersie
    > sprezentopwane przez tatusia.
    > Same plusy.

    Na takiej zasadzie trzeba wprowadzic obowiązkowe alkomaty, bo wszyscy Polacy
    chleją.

    > żeś sobie znalazł porównania... szkoda, że nie porównujesz tego do kamer w
    > radiowoach.

    To są takie same metody.

    > kpina
    Prawda.

    > kpina x2

    Dla kogoś kto zdawał w normalnych czasach to co dzisiaj to jest kpina.

    > bzdura

    No tak. Jeśli zdaje 10 na 100 to zdaje większość. Gratulacje.

    > bo wszystko jest nagrane czarno na białym?

    szanse małe

    > czyli jest coś na rzeczy

    Nie ma pewności jak jest. Mądrzejszy przypuszcza, ze może być lub
    ewentualnie będzie walka na śmierć i życie.

    > i ti jest patologia u uznaniostwo, któemu moga zapobiec kamery w
    > samochodach.

    Prawie nikt nie korzysta z tego "dobrodziejstwa".

    neelix

  • 124. Data: 2014-01-24 18:27:41
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    > A 2zł?, a 3zł, ... a 9999zł?
    > Gdzie jest granica która według Ciebie zaczyna tę tzw. "patologię"?

    Koszty produkcji, cena nabycia pojazdu? Powszechnie stosowane w branży
    upusty? Inaczej śmierdzi to korupcją.

    neelix

  • 125. Data: 2014-01-24 18:33:32
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > zwrocic mu 30 ?
    > Zwrocisz, klient musi byc zadowolony, a gwarancja zostala zrealizowana i

    Czyli jednorazowy pic na wodę. Mylisz się, że klient będzie zadowolony i da
    się na to nabrać? Jak będzie musiał zapłacić 2500 zł (taka powinna być
    realna cena kursu) to pójdzie tam gdzie nie ma gwarancji i jest 1500 zł.

    neelix

  • 126. Data: 2014-01-24 18:42:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości

    > I twoje usługi są łatwo porównywalne, czy może wyceniane indywidualnie pod
    > klienta? Zgaduję że twoich usług nie da się tak łatwo porównać. Moje
    > usługi też są droższe niż innych, ale ja nie sprzedaję kursów na PJ które
    > dla każdego kosztują tyle samo. Pokaż mi sklep który ma piwo tyskie po 6zł
    > za butelkę, albo chleb za 6zł (zwykły, nie jakiś wymyślony).
    > Jeżeli chodzi o OSK to można jedynie wyrobić sobie markę i mieć ceny o
    > może kilkanaście procent wyższe od konkurencji

    Wszystko rozbija sie o word. Na początku ludzie idą tam gdzie taniej.
    Wystarczy popatrzeć która firma szkoli w mieście. Szkoli ta, która
    zaoferowała niższą cenę i np. wygrała przetarg. 700 a 1500 zł to duża i
    decydująca różnica. I tak potem wszyscy będą walczyć z wordem. 800 zl to
    spora sumka na doszkolenie się i egzaminy.

    neelix

  • 127. Data: 2014-01-24 18:48:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA2BDE90FB3690budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...
    > Podam inny przykład.
    > Robiłem ostatnio instalacje LPG.
    > Bardzo łatwo porównać ceny, wiele opinii w necie.
    > Wybrałem praktycznie najdrozszy zakład, wiedziony dobrymi opiniami o ich
    > działaniu.
    > Róznica 2000zł w wiekszosci zakładów vs 2500 tam gdzie robiłem.
    > Da się?

    To była konkretna robota wg schematu i znany/spodziewany wynik końcowy. Mnie
    brat zalożył o 500 zł taniej. Miałem poszukac takiego za 500 drożej i
    dołożyć 1000 zł? Do innego auta zakładała firma z reklamą typu "najtaniej w
    Polsce". Wcale tanio nie było tylko normalnie. Szkolenie na egzamin nie
    przekłada się tak wprost.

    neelix

  • 128. Data: 2014-01-24 18:51:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA2BE7B3EB6CC5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Bo nie słyszałem jeszcze reklamy w stylu: my uczymy dobrze.
    > Wszyscy reklamują się hahaha hihihihi + cena.
    > Oczywiście bardzo cięzko bedzie sprzedać taką ofertę 2 x drożej.

    Bo każda szkoła jest najlepsza. Wtedy liczy się cena. Niską cenę tylko
    mądrzejszy właściwie odbierze.

    A inny wybierzę bo blisko i niska cena.

    neelix

  • 129. Data: 2014-01-24 18:55:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Czyli jednorazowy pic na wodę. Mylisz się, że klient będzie
    >zadowolony i da się na to nabrać?

    A ma inne wyjscie niz byc zadowolonym ?

    >Jak będzie musiał zapłacić 2500 zł (taka powinna być realna cena
    >kursu) to pójdzie tam gdzie nie ma gwarancji i jest 1500 zł.

    Ale wystarczy 1700.
    Czesc zda od razu i nic nas nie kosztuje, czesc obleje teorie i bedzie
    sie musialo zadowolic 30 zl,
    sporej czesci zwrocimy 140 za praktyke ... to i tak wyjdziemy sporo do
    przodu w porownaniu do 1500.
    Prawde mowiac to pewnie by i 1600zl wystarczylo, ale jaki wabik na
    klienta ... zal nie skorzystac :-)

    J.

  • 130. Data: 2014-01-24 18:55:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Nie ma "społecznego zainteresowania" widać.

    Kursant myśli tak: skoro na państwowym każdy ma problemy to po co
    przepłacać? Nie ma gwarancji, że za większe pieniądze egzamin będzie zdany
    za 1-wszym podejściem. Szanse są ale pewności nie ma nigdy. Dużo zależy od
    szczęścia i predyspozycji.

    neelix