  • Data: 2014-01-24 10:05:43
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Zgadzam się, z tym zastrzeżeniem, że pierwszy prowokuje do wzięcia
    >łapówki a drugi powoduje mniejsze wydatki.

    Nie o to chodzi. To tylko wygoda urzadnikow ... a wlasciwie nie
    wygoda, tylko poprawne postepowanie.
    WORD nie potrzebuje kupic pojazdow - WORD potrzebuje je uzywac,
    niezbyt zuzyte i sprawne, odpowiednio wyposazone
    Wiec to zamawia. A nie - najpierw kupi, potem sie bedzie zastanawial
    jak pedaly zamontowac, potem sie okaze ze one wiecej stoja niz jezdza,
    potem sie gwarancja skonczy i przyjdzie placic za naprawy, a na koniec
    przetarg trzeba bedzie robic na wyprzedaz.

    A taniej ... nowe samochody sa drogie, chyba ze po roku dostawca auta
    wymieni, odebrane sprzeda szkolom, albo wymontuje pedaly, wymieni
    sprzeglo albo i nie, i sprzeda naiwnym samochod "demonstracyjny z
    poprzedniego rocznika".

    >Dlaczego miałby wybrać takie jakie już ma? Doświadczenie podpowiada
    >że wybierze takie za jakie dostał kopertę pod stołem i stąd
    >wprowadzono przetargi.

    Ale wiekszosc przetargow u nas to "cena 100%". Wiec za co koperta ?
    Za przeswietlenie oferty konkurencji co najwyzej.

    J.