    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Date: Tue, 21 Jan 2014 20:59:58 +0100

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:lbmg2c$lr5$3@dont-email.me...

    > "Kiedyś" to nie było możliwości technicznych, żeby coś takiego
    > instalować. Teraz są takie możliwości, a kamera jest po to, żeby w razie
    > ewentualnych wątpliwości egzaminowanego można było rozpatrzyć jego
    > skargę. Widzisz tu jakiś problem? Bo ja nie, cieszę się, że taki egzamin
    > jest nagrywany.

    Teoria i fikcja. Skargi stanowią znikomy procent. Kursant chce zdać bez
    procesowania się i zdawali po 7-9 razy.

    > Bez żartów. OSK mogą konkurować o klientów innymi sposobami - tylko
    > zwyczajnie im się nie chce. Sami sobie zrobili to kuku niestety.

    Tak. Mogą drastycznie zaniżyć cenę kursu ale potem nie mają pieniędzy dla
    instruktorów i nie uczą licząc na odrobienie strat przez nagminne
    doszkalanie, bo nikt nic nie umie i nikt nie zdaje. Czasem wkracza
    prokurator. Oczywiście nie wszyscy głupieją, bo w niektórych ośrodkach do
    końca szkolili na pierwszej Toyocie, ale większość jednak czuje strach przed
    brakiem nowego auta.

    neelix