    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetaczanie otworu centrującego
    Date: Thu, 11 Feb 2010 09:40:26 +0100

    kogutek pisze:
    > Jak nie wiesz to nic nie zmieniaj. Nie znasz się na tym. Jak włożysz dystans
    > między tarczę a felgę i odsuniesz w ten sposób felgę.

    teoretycznie masz racje i łożyska na bank pójdą szybciej ale stosując
    felgi z innym ET także uzyskuje się taki rezultat.

    >To zmienisz warunki pracy
    > łożysk w kołach, wahacza, kolumny. Łożyska pod względem nośności konstruktor
    > policzył dla konkretnych warunków pracy, pozostałe elementy również.

    wiem, że to nie jest wyznacznik ale znam wiele samochodów ze
    zmodyfikowanym zawieszeniem i nie ma problemu.

    >Narażasz nie tylko siebie ale i innych. Teoretycznie tak
    > przerobiony samochód nie ma prawa przejść na uczciwym przeglądzie. Gdyby zdarzył
    > się wypadek i powodem mogła by być Twoja przeróbka to ubezpieczyciel wypłaci
    > poszkodowanemu z Twojej polisy i wystąpi z regresem w stosunku do Ciebie.

    Jest taka szansa, ale wszystko mam zamiar zrobić profesjonalnie, miałem
    zakładać śruby pływające zmienię całe piasty tak żeby ominąć ten
    element przy okazji na tyle założę tarcze. Auto jest robione pod podstaw
    wiem, że to wywalanie kasy w błoto ale jak widzę, jak projekt posuwa się
    do przodu to aż serce się cieszy, cc to było moje pierwsze auto stąd ten
    sentyment. Zresztą będzie tak niskie, że jeździć się tym nie da więc i
    ewentualne zagrożenie znikome.

    --
    krzysiek82