-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!news2.google.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: krzysiek82 <s...@u...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przetaczanie otworu centrującego
Date: Thu, 11 Feb 2010 09:40:26 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 30
Message-ID: <hl0fup$5eq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hku3c4$fts$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<0...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265877785 5594 83.15.197.186 (11 Feb 2010
08:43:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 08:43:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254157
[ ukryj nagłówki ]kogutek pisze:
> Jak nie wiesz to nic nie zmieniaj. Nie znasz się na tym. Jak włożysz dystans
> między tarczę a felgę i odsuniesz w ten sposób felgę.
teoretycznie masz racje i łożyska na bank pójdą szybciej ale stosując
felgi z innym ET także uzyskuje się taki rezultat.
>To zmienisz warunki pracy
> łożysk w kołach, wahacza, kolumny. Łożyska pod względem nośności konstruktor
> policzył dla konkretnych warunków pracy, pozostałe elementy również.
wiem, że to nie jest wyznacznik ale znam wiele samochodów ze
zmodyfikowanym zawieszeniem i nie ma problemu.
>Narażasz nie tylko siebie ale i innych. Teoretycznie tak
> przerobiony samochód nie ma prawa przejść na uczciwym przeglądzie. Gdyby zdarzył
> się wypadek i powodem mogła by być Twoja przeróbka to ubezpieczyciel wypłaci
> poszkodowanemu z Twojej polisy i wystąpi z regresem w stosunku do Ciebie.
Jest taka szansa, ale wszystko mam zamiar zrobić profesjonalnie, miałem
zakładać śruby pływające zmienię całe piasty tak żeby ominąć ten
element przy okazji na tyle założę tarcze. Auto jest robione pod podstaw
wiem, że to wywalanie kasy w błoto ale jak widzę, jak projekt posuwa się
do przodu to aż serce się cieszy, cc to było moje pierwsze auto stąd ten
sentyment. Zresztą będzie tak niskie, że jeździć się tym nie da więc i
ewentualne zagrożenie znikome.
--
krzysiek82
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.10 08:48 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=