-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!news2.google.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: krzysiek82 <s...@u...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przetaczanie otworu centrującego
Date: Thu, 11 Feb 2010 09:40:26 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 30
Message-ID: <hl0fup$5eq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hku3c4$fts$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<0...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265877785 5594 83.15.197.186 (11 Feb 2010
08:43:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2010 08:43:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254157
[ ukryj nagłówki ]kogutek pisze:
> Jak nie wiesz to nic nie zmieniaj. Nie znasz się na tym. Jak włożysz dystans
> między tarczę a felgę i odsuniesz w ten sposób felgę.
teoretycznie masz racje i łożyska na bank pójdą szybciej ale stosując
felgi z innym ET także uzyskuje się taki rezultat.
>To zmienisz warunki pracy
> łożysk w kołach, wahacza, kolumny. Łożyska pod względem nośności konstruktor
> policzył dla konkretnych warunków pracy, pozostałe elementy również.
wiem, że to nie jest wyznacznik ale znam wiele samochodów ze
zmodyfikowanym zawieszeniem i nie ma problemu.
>Narażasz nie tylko siebie ale i innych. Teoretycznie tak
> przerobiony samochód nie ma prawa przejść na uczciwym przeglądzie. Gdyby zdarzył
> się wypadek i powodem mogła by być Twoja przeróbka to ubezpieczyciel wypłaci
> poszkodowanemu z Twojej polisy i wystąpi z regresem w stosunku do Ciebie.
Jest taka szansa, ale wszystko mam zamiar zrobić profesjonalnie, miałem
zakładać śruby pływające zmienię całe piasty tak żeby ominąć ten
element przy okazji na tyle założę tarcze. Auto jest robione pod podstaw
wiem, że to wywalanie kasy w błoto ale jak widzę, jak projekt posuwa się
do przodu to aż serce się cieszy, cc to było moje pierwsze auto stąd ten
sentyment. Zresztą będzie tak niskie, że jeździć się tym nie da więc i
ewentualne zagrożenie znikome.
--
krzysiek82
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.10 08:48 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-28 Chrzanów => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-28 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-28 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-02-28 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-02-28 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-28 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-28 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-28 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-28 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-02-28 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D
- 2025-02-28 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=