  • Data: 2011-01-18 06:58:19
    Temat: Re: Przeszło niezauważone, a mi się bardzo podoba...
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-17 10:04, sc67 pisze:
    > Ano ja.
    > Witaj Jakubie
    > Kabelek bede mial pewnie jutro, to opowiem co i jak.
    > Umiesz zmusi? jakis przycisk by w LV zrobi? maksymalne przyblizenie?
    > Ustawilem, ze przy podgladzie dziala, a przy LV nie :(

    Cześć Sławek,
    Szczerze mówiąc to nawet nie próbowałem :-)
    Ze względu na specyfikę zdjęć wygodniej jest mi korzystać albo z lupy
    kątowej DR-5 (w terenie), albo z laptopa (w studio) - bardzo często
    robię zdjęcia z niskiej pozycji i LV na wbudowanym na stałe, nieruchomym
    ekraniku jest rozwiązaniem bardzo niewygodnym.

    No i stąd właśnie moje zainteresowanie monitorkiem Sony. Moim zdaniem
    Nikon ma bardzo dobre korpusy i obiektywy, ale o akcesoriach jego zespół
    zupełnie nie myśli.

    Jakub
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu