  • Data: 2023-01-27 09:14:58
    Temat: Re: Przestrojenie telewizora
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 26 stycznia 2023 o 21:11:34 UTC+1 Rutkowski, Jacek napisał(a):

    > Oczywiście że istnieje:
    > https://blow.pl/produkty/tuner-dekoder-dvb-t2-blow-4
    625fhd-h265-d-2682/
    > za niecałe 70zł :)
    >
    > Taki mam, po wejściu w tryb programowania z paru centymetrów strzelasz
    > w nowego oryginalnym pilotem i uczysz go power on, V+, V-, input.
    >
    > Zmiana kanałów do niczego nie jest potrzebna bo to dekoder załatwia..

    Kanałow tak, power on może być OK, chyba że nie, ale volume to już głupie.

    A "input" z pilota telewizora na co def7koderowi?
    "Power on" - jak oba złapią na raz, to OK, ale jak nie, to można mieć dyskotekę w
    przeciwfazie.
    A co jak nie chcesz dekodera wyłączać, bo nagrywa?
    A głośność - jak oba łapią, to podgłaśnia i dekoder i tv.
    Hmm, może i być, ale np. u mnie stary dekoder na scart dodaje do dźwięku przypierd -
    cichy, ale jeśli wzmacnia telewizor, to wzmacnia też przypierd.

    Lepszy jest pilot od dekodera uczący się kodów tv - mój ma włączanie, input, v+ i v-.
    Prawie styka, czasem brakuje jeszcze jednego "custom", ale nauczyłem się znikać
    głupie szajsungowe menu od "input" za pomocą v+.
    Aha, na pilocie dekodera są osobne power, v+ i v- dla dekodera.