  • Data: 2023-01-27 09:26:58
    Temat: Re: (OT) Przestrojenie telewizora
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/01/2023 09:07, Dawid Rutkowski wrote:
    > Hmm, to dawało się zrobić "amerykańska automata do wiązania krawata", który
    rozpoznawał SAM (bez przyciskania/przestawiania czegokolwiek)

    Przyciskanie czegokolwiek jest <błąd: dzielenie przez zero> razy lepsze
    od wymiany płytek.

    Ktoś ze znajomych miał Trinitrona z PAL/SECAM/NTSC odkupionego od
    jakiejś lokalnej telewizji. Czy były przyciski nie pamiętam, ale na 100%
    łapał NTSC i SECAM/PAL.

    > Mieliśmy taki kineskopowy daewoo 14", może jeszcze leży w komórce, bo odszedł na
    emeryturę zdrów (grał TV z dekodera, a w poprzednim mieszkaniu bez żadnego dodatku
    kablówkę), i miał na pilocie przycisk "system" - po jego naciśnięciu na ekranie
    pojawiał się napis "ntsc", ale oprócz tego żadnej różnicy.

    Bo to fake, pozostawiona funkcja od innego modelu, zobacz np. Pvm-1342q.

    https://youtu.be/4aaRi_yN0ds?t=246