  • 11. Data: 2010-08-04 23:10:35
    Temat: Re: Przestroga przed warsztatami...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-04 22:42, news wrote:

    > jestes strona w sprawie?

    Nie, ale zauważam, że najczęsciej Ci którzy kozaczą nie podpisują się
    prawdziwymi danymi. Taka luźna uwaga określająca wagę twoich wypowiedzi.
    Innymi słowy łatwo się kogoś miesza z błotem wysyłając anonimy. Tój
    anonim jest o tyle niebezpieczny że pozostanie w wyszukiwarkach na
    wieczność. Być może bez żadnej możlwiości obrony z drugiej strony. *Ja*
    na szczęscie nie mam żadnych przeslanek, by byle komu (tzn. bez podpisu)
    wierzyć bardziej niż celowi ataku. Ale jest masa ludzi którzy niestety
    uwierzą we wszystko. Było by dla nich lepiej, gdyby *coś* podpisujące
    się "news" przekształciło się w konkretną osobę aby sie uwiarygodnić.

  • 12. Data: 2010-08-04 23:15:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał Gut pisze:

    > z pianą ponieważ dzien czy dwa wczesniej montował nowy wahacz.... nie
    > dokrecil nakretki trzymajacej sworzen, ten wypadl i kolko odpadlo.....
    > oczywiscie sie nie przyznal ze to on - wciskal mi kity ze "czy moze nie
    > mam jakichs wrogow, bo on napewno i sam i jest pewien i w ogole".
    > kasy jednak za to nie wzial.

    Złe przykręcenie sworznia, to chyba dość popularna sprawa. Zdarzyło się
    kiedyś w samochodzie rodziców, jednemu mojemu znajomemu, Ty o tym
    piszesz - więc się zdarza.

    Zapewne on faktycznie nakrętkę dokręcił, tyle że nie oczyścił dobrze
    sworznia, gniazda i gwintu, a potem nie użył klucza dynamometrycznego
    dokręcając. O takich ekstrawagancjach jak użycie zawsze nowych nakrętek
    samokontrujących nie wspominając.

    Do tego po przykręceniu jakichkolwiek śrub (np. istotne w przypadku śrub
    kół), należy się kawałek przejechać i ponownie kluczem dynamometrycznym
    sprawdzić czy coś się nie poluzowało.

  • 13. Data: 2010-08-04 23:16:51
    Od: "news" <o...@o...vrew>

> [...]
    > Było by dla nich lepiej, gdyby *coś* podpisujące się "news" przekształciło
    > się w konkretną osobę aby sie uwiarygodnić.

    strona zainteresowana ma moje dane. inne osoby nie potrzebuja ich. moglem
    sie podpisac Jan Kowalski i co by to dalo?
    Osoba madra po przeczytaniu mojego posta tam nie pojedzie. Osoba glupia, jak
    waldus, bedzie uprawiac pierdoling bez sensu. Zreszta mam w dupie co kto o
    tym pomysli.

  • 14. Data: 2010-08-04 23:46:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-04 23:16, news wrote:
    > strona zainteresowana ma moje dane. inne osoby nie potrzebuja ich.
    > moglem sie podpisac Jan Kowalski i co by to dalo?

    Jeśli nie podpiszesz się prawdziwymi danymi to twoją wypowiedz można
    traktować w kategoriach gówno wartych oszczerstw. Szkoda bitów na takie
    pisanie.

    > Osoba madra po przeczytaniu mojego posta tam nie pojedzie. Osoba glupia,
    > jak waldus, bedzie uprawiac pierdoling bez sensu. Zreszta mam w dupie co
    > kto o tym pomysli.

    Więc po co pisałeś w ogóle cokolwiek jeśli masz w dupie? Ja rozumiem, że
    wesołe opowiastki o wyprawie do lasu rowerem można sobie podpisywać jak
    się chce, ale konkretnie oskarżyłeś publicznie kogoś o dośc poważne
    zaniedbanie. To wymaga sensownego potwierdzenia, inaczej są to tylko
    zwykłe bajki, w dodatku cholernie szkodliwe bo idioci w to wierzą
    bezkrytycznie a prawda z anonimami może być wcale nieoczywista.

    Nie neguje twojego przypadku. Po prostu jeśli mogę w zarodku wyprostwoać
    sprawę to próbuję. Zrobisz jak uważasz. EOT.

  • 15. Data: 2010-08-04 23:47:46
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-04 20:13, Bartosz Zoltak pisze:
    > Apeluję do wszystkich mechaników - SPRAWDZAJCIE PRACĘ PO SOBIE!
    >
    > Zrób i sprawdź. Czy najważniejsze rzeczy zostały dokręcone. Czy auto
    > faktycznie jest bezpieczne.

    Ty to miałeś i tak dobrze, ja robiłem klocki i po tym jak wyjechałem z
    warsztatu po kilku kilometrach pedał hamulca został mi na podłodze.
    Dobrze że coś wcześniej zaczęło mi się nie podobać bo zwolniłem (DC
    Sikorskiego 3 pasy można jechać szybko) i udało mi się wyhamować
    silnikiem + wspomaganie ręcznym na końcu bo do skrzyżowania miałem już z
    300 metrów a było czerwone ... okazało się że czegoś tam nie dokręcili i
    cały płyn poszedł na drogę ....

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 16. Data: 2010-08-05 00:03:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Chris pisze:

> [...]
    > silnikiem + wspomaganie ręcznym na końcu bo do skrzyżowania miałem już z
    > 300 metrów a było czerwone ... okazało się że czegoś tam nie dokręcili i

    No mi kiedyś wirtuozi mechaniki połączyli oba obwody hamulcowe w jeden i
    sobie wjechałem na czerwonym świetle na całkiem ruchliwe skrzyżowanie.

    Jak już walimy w warsztaty, to u mnie to był Inwest Gum w Gdyni przy ul.
    Witomińskiej.

    Tu opisałem sprawę szerzej i ku przestrodze innych:
    http://hellfire.blogkierowcy.pl/2009/09/06/uwaga-na-
    warsztat-inwest-gum-w-gdyni/

  • 17. Data: 2010-08-05 00:03:44
    Od: "news" <o...@o...vrew>

    chlopie naprodukowales sie jak glupi i nie wiadomo po chuj. eot

  • 18. Data: 2010-08-05 00:08:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeśli nie podpiszesz się prawdziwymi danymi to twoją wypowiedz można
    > traktować w kategoriach gówno wartych oszczerstw.

    Sobie traktuj jak chcesz.
    Za innych się nie wypowiadaj.

  • 19. Data: 2010-08-05 00:23:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-05 00:08, Cavallino wrote:

    > Sobie traktuj jak chcesz.
    > Za innych się nie wypowiadaj.

    Miał być EOT ...

    W którym konkretnie miejscu wypowiedziałem się za innych?

  • 20. Data: 2010-08-05 00:24:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    "Jeśli nie podpiszesz się prawdziwymi danymi to twoją wypowiedz można
    traktować w kategoriach gówno wartych oszczerstw. Szkoda bitów na takie

    To że dla Ciebie szkoda, to Twój problem.
    Nie chcesz - nie czytaj.